فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۱۲ تن چوب قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ حیدر حق جویان فرمانده انتظامی شهرستان پاوهگفت: ماموران ایستگاه بازرسی روستای شمشیر پاوه حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  افزود: در بازرسی از این خودروها، ۱۲ تن چوب قاچاق که برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی آن به ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

سرهنگ حق جویان افزود: یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

 

کشف ۱۳ فقره سرقت در کرمانشاه


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۳ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: بیشترین سرقت‌های کشف شده قطعات، محتویات و پلاک داخل خودرو و تجهیزات مخابراتی بوده است.

او  همچنین از دستگیری ۹ نفر سارق و معرفی ان‌ها به دستگاه قضائی خبر داد.

‍ پلیس کرمانشاه به ۱۸ سال فرار قاتل متواری پایان داد


 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فرد قاتلی خبر داد که از ۱۸ سال قبل به دلیل قتل زنی میانسال فراری بوده است.

 سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از قتل خانمی ۵۵ ساله ساکن شهرستان هرسین در اردیبهشت سال ۱۳۸۱، کار اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد.

او  ادامه داد: قاتل فراری در این سال‌ها با تیزهوشی هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بود و به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد تا اینکه سرانجام کاراگاهان توانستند مخفیگاه وی را در شهر هشتگرد تهران شناسایی کنند.

سرهنگ آمویی بیان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه قاتل متواری، موضوع با پلیس هشتگرد درمیان گذاشته شد و تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضائی و انتظامی به محل کار این فرد مراجعه و او را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: این فرد پس از دستگیری به هرسین منتقل و در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل زن میانسال اعتراف کرد.

او  یادآور شد: قاتل دستگیر شده در توضیح وقوع قتل عنوان کرد روز حادثه مقتول به همراه دیگر اعضای خانواده اش با حضور در درب منزلشان اقدام به فحاشی، تهدید و توهین کرده اند و او نیز برای ترساندن آن‌ها با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرده که باعث قتل زن ۵۵ ساله شده است.

سرهنگ آمویی در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی ادامه داشته و پرونده در دست بررسی‌های بیشتر قرار دارد.

 

کشف ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق در سرپل ذهاب 


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق در شهرستان "سرپل ذهاب" به ارزش ۷ میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس در خصوص دپوی مقدار زیادی محصول قاچاق در یکی از محلات شهر سرپل ذهاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گفت.

او  ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی سرپل ذهاب با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل دپو شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از محل اقدام کردند.

سرهنگ سلمانی بیان  کرد: در این بازرسی ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷ میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در "کرمانشاه" با ۸۰ فقره سرقت


 فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای باتری خودرو در شهر "کرمانشاه" خبر داد که مرتکب بیش از ۸۰ فقره سرقت شده بود.
 سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت باتری خودرو در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.
سردار جاویدان بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب بیش از ۸۰ فقره سرقت باتری خودرو در سطح شهر "کرمانشاه" اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سارق دستگیر شده عنوان کرد که باتری‌های مسروقه را به یک مالخر داده است، افزود: در ادامه نیز با راهنمایی‌های وی همدستش دستگیر شد.
او بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه مالخر، ۸۰ باتری سرقتی انواع خودرو‌های سبک و سنگین که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به بیش از ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.