فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند حرفه‌ای سارقین منزل و قطعات خودرو و کشف سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار علی اکبر جاویدان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران کلانتری ۱۷ بعثت شهرستان کرمانشاه با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی باند کیف قاپ و سرقت منزل و خودرو شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به سرقت این باند در محلات شهرک مسکن مهر سجادیه، شهرک پردیس، تازه آباد و رشیدی، افزود: ماموران با تحت نظر قرار دادن محل رفت و آمد سارقان و شناسایی مخفیگاه آنان در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه سه نفر اعضای باند را دستگیر کردند.

جاویدان با بیان اینکه اکثر سرقت‌های شهر کرمانشاه توسط این باند صورت گرفته است، اظهار داشت: از مخفیگاه سارقین مقادیر قابل توجهی لوازم منزل از قبیل تلویزیون ال‌ای دی، رایانه، تابلو فرش، فرش، لوازم برنزی، سایر لوازم خانگی، لوازم آرایشگاهی، کیف و لوازم شخصی، بدلیجات و قطعات خودرو کشف و ضبط شد.

او گفت: بنا به نظر کارشناسان ارزش اموال سرقتی کشف شده بیش از سه میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تاکنون تعداد ۱۳ نفر از مالباختگان اموال خودر را شناسایی کرده و اموال به مالباختگان تحویل شده است.

دستگیری قاتل فراری در اسلام آباد غرب


فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از دستگیری قاتل فراری و همدستش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رضا یاری  افزود: در  پی مراجع خانمی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر اینکه پسرش  در شهرستان ساوه سکونت داشته است و چندی پیش  به قتل رسیده است رسیدگی به این دادخواهی به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده و هماهنگی و اخذ نیابت قضایی از شهرستان ساوه تلاش برای شناسایی مخفیگاه قاتل را آغاز کردند.

سرهنگ یاری ادامه داد: کارآگاهان با فعال نمودن منابع و مخبرین و تلاش شبانه روزی مخفیگاه قاتل را در یکی از محلات شهر اسلام آباد غرب شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه و منسجم  فرد مورد نظر دستگیر شد.

او  با اشاره به کشف کلت کمری، سلاح شکاری و مقداری مهمات از مخفیگاه قاتل افزود: با بررسی بیشتر کارآگاهان متوجه شدند که فرد قاتل با همدستی فرد دیگری قتل را انجام داده است.

سرهنگ یاری در ادامه عنوان داشت:  در ادامه کار  کارآگاهان پلیس  با اقدامات فنی لازم  و به دست آوردن اطلاعات تکمیلی نفر دوم مشارکت کننده در قتل را نیز  شناسایی و در یک عملیات وی را دستگیر کنند.


فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان گفت: فرد قاتل و همدستش پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

 
بازداشت مامور قلابی در کرمانشاه


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری مامور قلابی که اخاذی از مردم می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری عنوان کرد:  در پی تماس مردم با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان مامور قصد اخاذی از مردم را دارد، سریعاً ماموران به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با مراجعه به محل مذکور و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند شخصی با پوشیدن لباس نظامی و با حکم و کارت شناسایی جعلی یکی از نهاد‌های امنیتی قصد اخاذی از یکی از شهروندان را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: در این راستا فرد مورد نظر به همراه مدارک جعلی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت داده شد.

سرهنگ دلیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه افراد تحت عنوان مامور از آنان بخواهید که کارت شناسایی و حکم ماموریت خود را ارائه کند، اگر خواسته مامور غیر معقول بود سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.