فرمانده انتظامی کنگاور گفت: سارقی که برای سرقت ترانس و کابل از تیر برق بالا کشیده بود به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عنایت فلاحی فرمانده انتظامی کنگاور گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در شهر گودین کنگاور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پاسگاه عزیزآباد پس از حضور در صحنه و تحقیقات لازم دریافتند فرد متوفی ۳۸ ساله و برای سرقت ترانس و کابل به بالای تیر برق رفته بوده که به علت برق گرفتگی سقوط و جانش را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: ماموران همچنین پس از حضور یک عدد سیم چین و یک عدد اره کشف و جسد را به پزشکی قانونی منتقل می‌کنند .

نگهبان کانال سد قشلاق به خاطر گاز گرفتگی جانش را از دست داد

فرمانده انتظامی صحنه گفت: نگهبان کانال سد قشلاق این شهرستان به خاطر گاز گرفتگی در چادر نگهبانی خود، جانش را از دست داد.

بهروز فخری افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد گاز گرفتگی در روستای احمدآباد صحنه، ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران و انجام تحقیقات ابتدایی از بستگان متوفی مشخص شد این شخص ۴۷ ساله نگهبان کانال سد قشلاق بوده که بر اثر گاز گرفتگی در چادر، جانش را از دست داده است.

فخری گفت: پیکر این شخص برای تعیین دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

تشدید نظارت‌ها بر عملکرد واحد‌های صنفی

سرپرست فرمانده انتظامی هرسین از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد واحد‌های صنفی شهرستان خبر داد و گفت : در این راستا ۳۵ واحد صنفی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا پلمب و به تعطیلی کشیده شد.

نوذر شاه حسینی افزود: از ابتدای آبان تاکنون ۳۱۶ واحد صنفی در سطح شهرستان مورد نظارت و بازرسی پلیس هرسین قرار گرفته اند.

او ادامه داد: در نتیجه این بازرسی ها، از صاحبان ۱۸۹ واحد صنفی تعهد لازم برای رعایت نکات بهداشتی اخذ و به آ‌نها اخطار داده شد.

 شاه حسینی گفت: همچنین ۸۳ واحد تذکر کتبی دریافت و ۳۵ واحد نیز که به اخطار‌های قبلی بی توجه بودند پلمب شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.