سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دونده سابق کشورمان:

من از دو و میدانی کناره گیری کرده ام/ مسئولان توجهی به این موضوع نمی‌کنند

جواد شوریابی، دونده سابق کشورمان درباره خداحافظی خود از دنیای دو و میدانی توضیحاتی را ارائه کرد.

جواد شوریابی دونده سابق کشورمان  در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چرا از دوومیدانی کناره گیری کرده، اظهار کرد: یک سال می‌شود که دوومیدانی را بوسیده و کنار گذاشته ام. البته امیدوارم وضعیت دوومیدانی نسبت به مدیریت قبلی فدراسیون بهتر شود. انشاالله  صیامی رئیس جدید  فدراسیون دو و میدانی  شرایط را بهتر کند.

شوریابی درباره واکنش مسئولان نسبت به خداحافظی او از دنیای قهرمانی عنوان کرد: من تاکنون هیچ صحبتی با مسئولان انجام نداده ام. احساس می‌کنم این تصمیم برای دیگران چندان مهم نیست. برای صیامی و رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی مهم نیست که من خداحافظی کرده ام. اگر ورزشکاری برود باعث خوشحالی مسئولان می‌شود، زیرا در این صورت فشار از روی دوش آن‌ها برداشته می‌شود.

او درباره مهمترین نیاز دوندگان‌گفت: بحث حمایت مالی و از طرفی کمک‌هایی که از سمت فدراسیون و هیئت استانی صورت می‌گیرد می‌تواند از مهم‌ترین نیاز دوندگان به حساب بیاید. البته هر چه ورزشکار از لحاظ کیفیت در جایگاه بالاتری قرار داشته باشد فدراسیون‌ هم از او بیشتر حمایت خواهد کرد. مسئولان ورزش خراسان شمالی گفته بودند در صورتی از من حمایت می‌کنند که  با مربی تعیین شده کار کنم در غیر این صورت نباید توقعی داشته باشم.

دو و میدانی کار سابق کشورمان گفت: مسئولان تاکنون با هیچ ورزشکاری که خداحافظی کرده صحبتی انجام نداده و نخواهند کرد. تقریبا از سال گذشته تاکنون دیگر در دوومیدانی نیستم. من در ۲۱ - ۲۲ سالگی ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشتم. این موضوع برای من که ۴ مدال آسیایی و ۲ رکورد ایران را دارم خیلی بد است. من با کیهانی هم مشکلات زیادی داشتم. او تهدید کرده بود که حق ندارم با مربی که مدنظر دارم تمرین کنم و حتی اجازه تمرین در تهران را هم به من نمی‌داد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.