طباطبایی گفت: مسئولان ورزش اجازه تمرین در پیست مجموعه ورزشی امام رضا (ع) را به ما دوندگان نمی‌دهند.

فائزه طباطبایی بانوی دونده کشورمان در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمریناتش اظهار کرد: من از سال ۱۳۹۴ از سوی استادم در دانشگاه (عزیزی)، در رشته ورزشی دوومیدانی استعدادیابی شدم و به صورت حرفه‌ای در این رشته ورزشی حضور یافتم. در حال حاضر هم عزیزی مربی ام است و تمرینات را زیر نظر او انجام می‌دهم.  

او ادامه داد: من ۲ سال متوالی توانستم در ماده پنجگانه و هفتگانه قهرمان ایران شوم. البته پیش از این هم عناوین دیگری در پرش طول و ۱۰۰ متر با‌مانع به دست آورده بودم. قبل از شروع کرونا تمرینات خوبی داشتم، اما با شیوع این ویروس مجبور شدم بیشتر در خانه حرکات بدنسازی را انجام دهم که فکر نمی‌کنم این اتفاق کمک چندانی کند. مسئولان ورزش نمی‌گذارند در  پیست تمرینی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) تمرین کنیم که این موضوع برای ما که تمام هدف مان به اهتزاز در آوردن پرچم ایران است اتفاق زیبنده ای نیست.

طباطبایی درباره انتظارش از رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی گفت: متاسفانه در بحث مکمل، کفش میخی و... هم از سمت هیئت خراسان و فدراسیون دو و میدانی حمایت نمی‌شویم. درخواست من از صیامی این است هرطور شده به ما توجه کامل داشته باشد، زیرا ما قهرمانان ملی هستیم و باید بیش از پیش به ما اهمیت بدهند. هدف من کسب بهترین عناوین برای کشورم در مسابقات برون مرزی است. اکنون هم تمریناتم را برای حضوری پرقدرت در مسابقات داخل سالن انتخابی تیم ملی دنبال می‌کنم. خوشبختانه استعداد‌های زیادی در ایران وجود دارند و اگر مقداری به ما بها داده شود این توانایی وجود دارد تا اتفاق غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار