رمضان زاده: مربیان داخلی دو و میدانی نیاز به حمایت مسئولان دارند

مربی دو و میدانی درباره وضعیت این رشته ورزشی توضیحاتی داد.

احمد رمضان زاده مربی دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما مربیان خوب دو و میدانی داریم که باید به آن‌ها بها بدهیم. همچنین برای وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دو و میدانی در شرایط کرونایی سخت است که اردوی خارجی برای ورزشکاران تدارک ببینند.

او ادامه داد: به نظرم بهترین کار این است که فدراسیون دو و میدانی سمیناری برای مربیان برگزار کند و از آن‌ها حمایت کند. اگر از مربیان داخلی برای دوندگان استفاده کنیم در آن صورت هزینه‌ها کاهش می‌یابد. مطمئن باشید که سطح فنی مربیان ما از خارجی‌ها پایین نیست و اگر مربیان مطرح خارجی هدایت ورزشکاران را برعهده بگیرند، آن‌ها ماهیانه ۸ الی ۱۰ هزار دلار می‌گیرند.

افزایش سهمیه های المپیک به نفع دو و میدانی است 

رمضان زاده گفت: صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی باید دوندگانی که می‌توانند ورودی المپیک بگیرند حمایت کند و پتانسیل در دو و میدانی وجود دارد تا ورودی‌های بیشتری را بگیریم. اگر سهمیه‌های المپیک دو و میدانی بیشتر باشد به نفع ما خواهد بود.

مربی دو و میدانی بیان کرد: دو و میدانی به خاطر اینکه تماشاگر و حامی مالی ندارد مظلوم واقع شده است. استعداد‌های زیادی در دو و میدانی وجود دارد، اما ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اصول خود را دارد و مربی و ورزشکار باید این قوانین را رعایت کنند. علاوه بر این فدراسیون دو و میدانی هم باید از مربیان و ورزشکاران حمایت کنند.

او افزود: من از صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی درخواست می‌کنم که به مربیان داخلی بها بدهد. هر زمانی که مسابقات آموزش و پرورش برگزار می‌شد خیلی از استعداد‌ها در این رقابت‌ها شکوفا می‌شدند. علاوه براین دیگر مسابقات دو و میدانی آموزشگاهی برگزار نمی‌شود و همین موضوع کار را برای مربیان داخلی سخت کرده است. همچنین تقاضا می‌کنم که فدراسیون دو و میدانی با آموزش و پرورش همکاری ۲ جانبه داشته باشد تا مربیان از طریق برگزاری مسابقات بتوانند استعداد یابی کنند.

مربی دو و میدانی در پایان گفت: صیامی رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی به تازگی کار خود را آغاز کرده است و امیدوارم او  بتواند در این آزمون سخت موفق شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار