ملی پوش دو و میدانی درباره نبود مربی در ماده پرتاب چکش در ایران توضیحاتی را بیان کرد.

برای نتیجه گیری در مسابقات دو و میدانی به مربی نیاز داریمرضا مقدم پرتابگر چکش کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من قبل از مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی از ناحیه کتف دچار کشیدگی شده بودم به همین علت تا پایان لیگ دو و میدانی تمرین نداشتم و فقط به خاطر قرارداد با تیم سپاهان در مسابقات شرکت کردم.

پرتابگر چکش کشورمان گفت: به عنوان ورزشکار وظیفه من تمرین کردن و تحمل فشار تمرین است که با تمام وجود به آن پایبند هستم. از صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی تقاضا دارم که به ورزشکاران کمک کند تا در مسابقات قهرمانی آسیا به نتیجه خوبی برسند. جذب مربی بستگی به تصمیم فدراسیون دو و میدانی دارد و برای نتیجه گیری نیاز به مربی خارجی داریم، چون مربی در ماده چکش در ایران نداریم. در حال حاضر من از مربی بلاروسی که ۲ ورزشکار المپیکی داشت برنامه تمرینی خود را می‌گیرم.

تمرین بدون مربی سخت است

او بیان کرد: من بعد از مسابقات دو و میدانی به درمان دست آسیب دیده خود پرداختم. به طور حتم تمرین بدون مربی سخت است. مسابقات آسیایی و بعد از آن المپیک را در پیش داریم. زمانی که صیامی دبیر فدراسیون دو و میدانی بود من رکورد ۷۳/۰۸ و ۷۷ متر را زدم. البته دومین رکوردم به علت خطا از لاین رد شد. ورودی المپیک از طریق رنکینگ ۷۵/۵۰ متر است. سال بعد هم در مسابقات قهرمانی کشور در شیراز حدنصاب ۷۳/۵۰ متر را از خودم به جا گذاشتم.

مقدم بیان کرد: در مسابقات آسیایی قطر با پرتاب ۷۲ متر می توانیم مدال بگیریم و از صیامی در خواست کردم که نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد، چون واقعا نتیجه گیری و مهم‌تر از آن ثابت نگه داشتن رکورد بدون مربی سخت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار