رئیس فدراسیون دو و میدانی:

پرداخت حقوق ماهیانه به مربی حدادی را بررسی می‌کنیم/ مسئولان ورزش از دو و میدانی حمایت می‌کنند

هاشم صیامی درباره پرداخت حقوق ماهیانه به مربی پرتابگر المپیکی کشورمان بدون قرارداد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: برگزاری مجمع سالیانه سال های ۹۸ و ۹۷ به ۲ علت باعث شد که دیرتر برگزار شود. یکی از این دلایل، تغییراتی بود که در یک سال اخیر اتفاق افتاده بود و عرب  و مبینی هر کدام به مدت ۶ ماه سرپرست فدراسیون بودند و شیوع کرونا هم مزید بر علت شد. در مجموع  ۳، ۴ دلیل باعث شد که مجمع عمومی سال ۹۷ و ۹۸ فدراسیون دو و میدانی دیرتر برگزار شود. از زمانی هم که من مسئولیت گرفته‌ام اولین ماموریتم این بود که مجمع برگزار شود و خوشبختانه در اولین ماه حضورم توانستیم مجمع سال ۹۷ و ۹۸ را برگزار کنیم.

صیامی درباره  اینکه  با توجه به شرایط مصدومیت احسان حدادی و اینکه مربی او بدون قرارداد مبلغ ۷ هزار دلار ماهانه به عنوان مبلغ قرارداد دریافت کرده است، بیان کرد: با توجه به ایراداتی که بازرس و حسابرس مجمع از عملکرد فدراسیون گرفته‌اند به طور حتم برابر قانون و ضوابط برخورد می‌کنیم. این موضوع یکی از نقد‌های حسابرس و بازرس  بود و شک نکنید که در دورانی که من در فدراسیون حضور داشته باشم خارج از ضوابط کاری را انجام نمی‌دهم.

پرداخت حقوق ماهیانه به مربی حدادی را بررسی می‌کنیم/ مسئولان ورزش از دو و میدانی حمایت می‌کنند

او درباره اینکه مربی احسان حدادی برای سال ۹۹  هم قرارداد بسته است؟ گفت: اگر قرارداد بسته باشد برابر قانون مشکلی وجود ندارد، اما اگر قراردادی وجود نداشته باشد قانونی برخورد خواهد شد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه با توجه به مصدومیت و ابتلای حدادی به کرونا و اینکه او هیچ تمرینی در این مدت انجام نمی‌دهد، چرا باید به مربی او هر ماه ۷ هزار دلار پول پرداخت کنیم، بیان کرد: ما در سازمان تیم ملی و هیئت رئیسه این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم و شک نکنید که منافع دو و میدانی و ملی اولویت ما است. البته باید از ورزشکار‌مان را هم حمایت کنیم، همه این مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تصمیمی که به نفع منافع دو و میدانی و ورزشکارمان است خواهیم گرفتم و مشکل قانونی نداشته باشیم و اینکه ورزشکارمان دچار مشکل نشود.

حدادی برند دو و میدانی محسوب می شود 

صیامی درباره اینکه هزینه اقامت حدادی در آلمان را چه کسی پرداخت می‌کند؟ گفت: به هر حال  احسان حدادی ورزشکار المپیکی و برند دو و میدانی محسوب می‌شود و او ۳ ضلع مدال‌آوری را در المپیک، به مربع تبدیل کرده است و از کنار او به سادگی نمی‌توانیم بگذریم. او هم اصول و ضوابط کشور را به خوبی می‌داند و ما هم به او کمک می‌کنیم که به شرایط خوبی برسد. حدادی به آلمان رفته و با توجه به تشخیص پزشک ۱۰ روز عمل جراحی‌اش به تاخیر افتاده است و ان شا الله  بعد از عملش سعی می‌کنیم به او کمک کنیم تا مشکلی برای حدادی پیش نیاید.

او ادامه داد: اتفاقات خوبی افتاد و بحث‌ها و مسائلی در این مجمع مطرح شد که ان شاالله بتوانیم چراغ راه آینده‌مان باشد و نقد‌ها و نکات مثبت این مجمع را به عنوان تجربه استفاده کنیم و بتوانیم ایراداتی که در دوره‌های قبل بوده، حذف کنیم و نکات مثبت را دنبال کنیم. حضور اعضای مجمع فدراسیون دو و میدانی خیلی خوب انجام شد و همچنین علی‌نژاد، سعیدی و خسروی در این مجمع حضور داشتند و اعلام کردند که ورزش اول المپیک، دوومیدانی را به طور جدی حمایت خواهند کرد. این مسائل دستاورد‌هایی بود که در این مجمع اتفاق افتاد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به این سوال که آیا مجمع سالیانه فدراسیون دو و میدانی را نمی‌توانستند به صورت آنلاین برگزار کنند؟ بیان کرد: ستاد  مبارزه با کرونا دستور داد که شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش براساس دستور ستاد مبارزه با کرونا برای اینکه مشکلی پیش نیاید این مجمع را  به صورت وبینار برگزار کردند.

او درباره اینکه  از کیانی در فدراسیون دوومیدانی استفاده خواهد کرد یا خیر بیان کرد: ما از تمام ظرفیت‌ها در دوومیدانی استفاده می‌کنیم و نگاه‌مان این است که هر کسی که بتواند به دوومیدانی برابر با ضوابط کمک کند به طور حتم از او استفاده خواهیم کرد. تمام تلاش‌مان این است که اگر از کسی استفاده می‌کنیم به طور حتم بتواند کمک بهینه کند. یک نفر در امور بین‌الملل و یک نفر هم در امور فنی  به ما کمک می‌کنند و برابر شرح وظایف هر کسی باشد از او کار می‌خواهیم و استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار