دونده دوی ۴۰۰ متر کشورمان درباره شرایط و اهداف خود توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی رحیمی ملی پوش دوی ۴۰۰ متر کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: لیگ دو و میدانی اصلا خوب نبود و همه ورزشکاران با استرس مسابقه دادند. البته شرکت چند تیم در مسابقات دو و میدانی امیدوار کننده بود و کیهانی  تیم‌هایی همانند پلیمر خلیج فارس را وارد این رشته ورزشی کرد. امسال تیم آپ در رقابت‌ها حضور نداشت.من همراه با  تیم دانشگاه آزاد در مسابقات شرکت کردم. در حال حاضر قصد دارم مربیگری کنم و چند دونده خوب تحویل تیم دو و میدانی سپاهان بدهم.  

دونده  کشورمان گفت: من زیاد تمرین نمی‌کنم و بعضی از مواقع با ورزشکاران می دوم. در حال حاضر مربیگری می کنم و چند شاگرد خوب پارالمپیکی دارم  که یکی از آن‌ها سهمیه پارالمپیک گرفته است. امیدوارم بتوانم شاگردانم را به موفقیت برسانم.

مربی یوگا و تکواندو مسئول تیم بانوان دو و میدانی سپاهان است

رحیمی بیان کرد: از زمانی که برکت رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان شده امکانات تیم سپاهان بهتر شده است، اما متاسفانه اطراف برکت افرادی هستند که با دو و میدانی آشنا نیستند و در این رشته ورزشی تخصص ندارند. البته حضور بهزاد مصطفوی در تیم سپاهان خیلی خوب است. او در بخش مدیریت این تیم اصفهانی قرار دارد. البته اکثر پیشکسوتان اصفهانی کنار گذاشته شده اند و مربی یوگا و تکواندو مسئول تیم بانوان دو و میدانی سپاهان شده اند. افرادی که بله قربان بگو هستند در سپاهان سمت گرفته اند.

رحیمی بیان کرد: انتخاب صیامی به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی خبر خوبی است. او دونده بوده و درد ورزشکاران می داند. صیامی مدیر خوبی است.  

مربی گفت: تمرینات خود را برای مسابقات پارالمپیک شروع کرده ایم و منتظر هستیم تا اردو‌ها آغاز شود. قصد داریم در شهر دیگر با آرامش تمرین کنیم. کمیته ملی پارالمپیک از ما حمایت کرده است.

او در پایان گفت:هدف ما کسب مدال در مسابقات پارالمپیک  است و فقط با مدال طلا راضی می شویم. ورزشکاران مستعدی در اختیار داریم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار