رکورد دار دوی ۴۰۰ متر با مانع کشورمان درباره رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی پیرجهان رکورد دار دوی ۴۰۰ متر با مانع کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب صیامی به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: من برای صیامی آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم. امیدوارم دو و میدانی در ۴ سال آینده پیشرفت کند. مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک را پیش رو داریم. انشاالله با حضور صیامی اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی رخ بدهد و مدال‌های خوش رنگی در مسابقات به دست آوریم.

رکورد دار دوی ۴۰۰ متر با مانع کشورمان درباره انتظارش از رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: من از طریق رنکینگ می‌توانم سهمیه المپیک کسب کنم. رئیس فدراسیون دو و میدانی نباید بین  ورزشکاران تبعیض قائل شود و همه را باید به یک چشم ببیند. صیامی از جنس دو و میدانی است و ارتباط خوبی با ورزشکاران دارد. صیامی باید انتظار همه را برآورده کند و حقوق ورزشکاران را دوباره بدهد.

صیامی باید ورزشکاران و مربیان را حمایت کند 

او افزود: دوندگان نیاز‌هایی دارند. نگاه آنها به حقوق است تا از این طریق هزینه‌های خود را تامین کنند. ورزشکاران دو و میدانی از قشر ضعیف هستند و شاید ۲ نفر از ۱۰۰ نفر وضعیت خوبی داشته باشند. انتظار ندارم صیامی به همه ورزشکاران حقوق بدهد، اما حقوق را به کسانی بدهد که نیاز دارند. او باید درد و دل ورزشکاران و مربیان را بشنود. مربیان در گذشته نادیده گرفته شدند، باید آن‌ها حمایت شوند.

پیرجهان: پرداخت حقوق دوندگان در دستور کار صیامی باشد/ انگیزه ورزشکاران با حمایت باشگاه پلیمر خلیج فارس افزایش یافت

حامیان مالی نقش مهمی در رشد دو و میدانی ایفا می کنند

پیرجهان گفت: حامیان مالی  نقش مهمی را از لحاظ اقتصادی برای بهبود وضعیت دو و میدانی ایفا می‌کنند. فدراسیون دو و میدانی به غیر از بودجه باید  حامیان مالی خوبی هم جذب کند تا ورزشکاران روز‌های خوبی را شاهد باشند.  نظر اعضای مجمع فدراسیون دو و میدانی این بود.

پیرجهان درباره اینکه جایزه پرامتیازترین ورزشکار لیگ دو و میدانی را دریافت کرد، گفت: مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی فرد  خوش قولی بود و طبق قولی که داده بود جایزه ام را داد.

دونده کشورمان درباره مسابقات انتخابی المپیک گفت: من سال گذشته تمرینات فشرده‌ای داشتم. بعد از مسابقات لیگ دو و میدانی هم از لحاظ روحی و روانی خسته هستم و می‌خواهم چند روز استراحت کنم و بعد تمرینات خود را زیر نظر مربی پیگیری می‌کنم.

پیرجهان در پایان گفت: من از حسین رحمتی مدیرعامل باشگاه پلیمر  خلیج فارس تشکر می‌کنم. او در طول یک سال اخیر زحمت زیادی کشیده و حمایت خوبی از ورزشکاران کرده است. چشم امید ورزشکاران به رحمتی است. ورود رحمتی به دو و میدانی باعث شده که انگیزه ورزشکاران بالا برود و آن‌ها به به غیر از مدال آوری به موضوع دیگری فکر نکنند. علاوه بر این تیم پلیمر خلیج فارس در رکورد شکنی در رده‌های پایه و بانوان بیشترین سهم را دارد. باشگاه پلیمر خلیج فارس در تیم‌های پایه و بزرگسال دو و میدانی تیم‌داری می‌کند و امیدوارم که این موضوع پایدار باشد.   


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/                                                                                                                                                         

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار