سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ هزار و ۶۱۷ کیلومتر راه روستایی در فارس

استان فارس با ۱۰ هزار و ۶۱۷ کیلومتر راه روستایی جایگاه برتری در بین استان‌های کشور دارد و نیازمند توجه ویژه در حوزه ساخت و نگهداری راه روستایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شعبانعلی خاوری سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، با اشاره به جایگاه برتر فارس در دارا بودن۱۰ هزار و ۶۱۷ کیلومتر راه روستایی و ۲ هزار و ۷۴۴ کیلومتر راه فرعی، گفت: استان نیازمند توجه ویژه در حوزه ساخت و نگهداری راه روستایی است.
 
او، در بازدید از محور‌های آبسرد، کرفت، اشکوری وشاخون شهرستان خفر، بیان کرد: طول این محور ۱۴ کیلومتر بوده که  ۲ هزار و ۲۰۰ متر آن بهسازی و روکش آسفالت شد و دستورات لازم برای ادامه بهسازی و ارتقای ایمنی آن صادر شده است.
 
خاوری، تصریح کرد: در محور راهکان به زرقلات شهرستان خفر نیز که ۳۰ کیلومتر طول دارد ۳ هزار و ۵۰۰ متر بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است.
 
سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، با اشاره به طرح های ساخت ۵ هزار و ۵۰۰ متر راهسازی در محور امیرسالار، تقر به سیف آباد، ادامه داد: ۸ کیلومتر روکش آسفالت محور جرمشت به بهجان و راه روستایی ایدویه و ۱۲۰۰ متر نیز در جرمشت پایین انجام شده است.
 
خاوری، افزود: طرح ساخت ۱۸۰۰ متر راه روستایی شاه نورالدین، طرح ساخت پل جدید تادوان، طرح ساخت پل با دو دهانه ۱۲ متری مزکان، ساماندهی تقاطع امیرسالار، تعریض و بهسازی محور میمند و راه‌های روستایی و فرعی کوهمره سرخی و سیاخ دارنگون بازدید و دستورات لازم برای ارتقای ایمنی و ادامه طرح های این محور‌ها را صادر کرد.
 
انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.