سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری سارق اموال منازل / گاز منوکسیدکربن ۸ نفر را در لنجان راهی بیمارستان کرد

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز۲۱ آبان ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق اموال منازل

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از منازل شهروندان در شهرستان شاهین شهر و میمه، موضوع به صورت ویژه در دستورکار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این خصوص تیم ویژه‌ای تشکیل و کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی دریافتند یکی از سارقان سابقه دار که به دلیل شیوع بیماری کرونا براساس رأفت اسلامی از زندان آزاد شده در این سرقت‌ها دست دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با شناسایی متهم اقدامات لازم برای دستگیری وی آغاز و سرانجام زمانی که در حال پرسه زنی در یک مجتمع مسکونی بوده و قصد سرقت از یک منزل را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود هنگامی که با مدارک و مستندات ماموران پلیس مواجه شد به ۱۳ فقره سرقت اموال از منازل و ۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد که بر اساس نظر کارشناسان مربوطه ارزش مجموع اموال به سرقت رفته توسط این سارق ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ترکیان، خاطر نشان کرد: متهم دستگیرشده پس از اقرار صریح به جرایم ارتکابی خود با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
 

گاز منو کسیدکربن ۸ نفر را در لنجان راهی بیمارستان کرد

غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روز گذشته حادثه گازگرفتگی به اورژانس اعلام و ۲ واحد امدادی به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه هشت نفر شامل پنج زن بین سنین ۳۵ تا ۴۰ سال و سه کودک ۲، ۷ و ۱۴ ساله مسموم و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.
 


او بیان کرد: علت این حادثه روشن کردن اجاق گاز در منزل ۴۰ متری جهت گرم شدن و نشتی گاز از لوله بخاری اعلام شده است.

شهر ورنامخواست یکی از هشت شهر منطقه لنجان در جنوب مرکز شهرستان لنجان و جنوب غربی استان اصفهان واقع شده است.
 

کشف ۱۲۵ کیلو مواد افیونی در اصفهان

سروان سید روح الله فاطمی ماموران واحد رزمی یگان تکاوری حین نظارت هوشمندانه بر یکی از محور‌ها و جاده‌های خاکی ورودی استان به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو و پراید و یک دستگاه موتورسیکلت که در حال عبور از این مسیر بودند مشکوک و بلافاصله نسبت به متوقف کردن آن‌ها اقدام کردند.

او افزود: در این عملیات پس از بازرسی دقیق از خودرو‌ها و متورسیکلت متوقف شده ۱۲۵ کیلو تریاک را کشف و ۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر که از افراد غیر بومی بودند را دستگیر کردند.

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی گفت: ماموران واحد‌های رزمی این یگان به صورت شبانه روز جاده‌های خاکی و بیابانی استان تحت نظر و کنترل خود دارند و اجازه استفاده از این مسیر‌ها به قاچاقچیان و مجرمان را نمی‌دهند.
 

کشف ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ۲ عملیات در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان امداد حین گشت زنی‌های هدفمند خود در سطح شهر به یک دستگاه خودروی مزدا وانت در اتوبان "اقارب پرست" مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ اکبری افزود: پس از توقیف خودروی مذکور در بازرسی از آن ۷ دستگاه ماشین لباسشویی خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و به همراه راننده و خودروی توقیفی به کلانتری ۲۸ اصفهان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده از عملیاتی دیگر توسط ماموران کلانتری ۱۳ اصفهان خبر داد و افزود: ماموران آن یگان نیز با دریافت خبری مبنی بر تخلیه بار قاچاق در یک انبار رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و دو خودروی پراید و پژو ۴۰۵ را که حامل کالای قاچاق و در حال تخلیه لوازم خانگی و لوازم آرایشی بودند مشاهده و بلافاصله در این خصوص ۲ قاچاقچی دستگیرشد.

اکبری افزود: در بازرسی صورت گرفته ۶۹ عدد انواع لوازم آرایشی زنانه و ۱۱ دستگاه مایکروفر و ۳ دستگاه ماشین لباسشویی خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: در مجموع این دو عملیات ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و خودرو‌های حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل و متهمان به همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

احتکار ۳۰ هزار کیلو گندم در بویین میاندشت

سرهنگ "علی مرشد فریدنی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "بویین میاندشت" با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به احتکار گندم در یک انبار واقع در یکی از روستا‌های این شهرستان کرده است که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مرجع قضائی از انبار مذکور بازرسی شد که ۳۰ هزار کیلو گندم احتکار شده کشف شد.

سرهنگ فریدنی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت خاطر نشان کرد: با افرادی که بخواهند مایحتاج و ارزاق عمومی مردم را برای سود بیشتر خود احتکار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌شود و نیروی انتظامی در این مسیر نیازمند مشارکت و تعامل مردمی است.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.