مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز۲۰ آبان ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ۸۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق و تدابیر قرارگاه تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز عملیاتی یک روزه تحت عنوان نصر ۷۹ در راه‌های مواصلاتی استان به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این عملیات که از ظرفیت و توان کلیه یگان‌های انتظامی و کارشناسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و بازرسی نظارت بر اصناف بهره برداری شده بود حین کنترل هوشمندانه خودرو‌های عبوری ۱۴ دستگاه خودروی کامیون و ۱۰ دستگاه خودروی سواری حامل کالا‌های خارجی قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان عمده‌ترین کالا‌های قاچاق مکشوفه در این عملیات را لوازم خانگی، مواد خوراکی، لوازم یدکی و تجهیزات خودروی سبک و سنگین عنوان کرد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌ها را ۸۳ میلیارد ریال تخمین زدند.

سرهنگ هاشمی فر از دستگیری ۸۸ نفر قاچاقچی کالا در عملیات مذکور و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: این گونه اقدامات کنترلی پلیس تداوم دارد و پلس اجازه سؤاستفاده به افراد فرصت طلب و سودجو که با قاچاق کالا باعث رکود و ایجاد مانع در مقابل جهش تولید در کشور می‌شوند نمی‌دهد.
 

کشف ۲۰ فقره سرقت سیم برق در مبارکه

سرهنگ "رضا محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم وکابل برق در شهرستان"مبارکه" دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
توقیف ۸۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان / کشف ۲۰ فقره سرقت سیم برق در مبارکه


او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند یک نفر را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه شهرستان مبارکه اعتراف کرد، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از شهروندان خواست در صورتی که مشاهده کردید فردی از تیر برق بالا می‌رود یا قطع ناگهانی برق در منطقه ای، حتما با پلیس تماس بگیرید و موضوع را اعلام کنید تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.
 

دستبند پلیس کاشان بر دستان فروشندگان مواد افیونی

سرهنگ حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، عملیات پاکسازی نقاط آلوده با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و فروشندگان مواد مخدر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او با اشاره به موفقیت آمیز بودن عملیات مذکور در خصوص دستاورد‌های آن گفت: در این عملیات با تلاش و جدیت ماموران ۱۱ فروشنده مواد افیونی دستگیری و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از دستگیری ۵ سارق باغ ویلا و کارگاه‌های خصوصی و ۴ شرور که با اقدامات شرارت آمیز خود باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند خبر داد و گفت: این گونه طرح‌ها و برنامه‌های پلیس به صورت مستمر و مداوم در دستور کار تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها قرار دارد و از مردم نیز می‌خواهیم به منظور مشارکت در ارتقای امنیت شهر خود هرگونه فعالیت مشکوک و اقدامات مجرمانه‌ای که در محله خود رخ می‌دهد را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
 

توقیف ۳ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز در چادگان

سرهنگ "ولی الله اروجی فرمانده انتظامی شهرستان چادگان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان در راستای اجرای طرح برخورد با دارندگان سلاح‌های شکاری غیر مجاز با اشرافیت و هوشمندی بالای خود ۳ نفر از دارندگان این نوع سلاح‌ها را شناسایی و برخورد با آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی هر ۳ نفر را دستگیر و در بازرسی از منازل آن‌ها ۳ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چادگان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از تداوم این طرح خبر داد و گفت: نگهداری سلاح‌های شکاری غیر مجاز جرم بوده و با دارندگان این نوع سلاح‌ها برابر قانون برخورد می‌شود.

 

کشف میلیاردی اموال مسروقه از یک انبار ضایعاتی در "خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی بیان کرد: طرح سرکشی از کارگاه‌های ضایعاتی به منظور شناسایی افراد مالخر و عدم دسترسی سارقان به این گونه افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این شهرستان طی بازرسی از یک انبار ضایعاتی تعداد زیادی ابزار آلات و لوازم ساختمانی، ۷ عدد کمک فنر موتورسیکلت، ۴ عدد پمپ، یک عدد موتور کولر، ۲۰۰ کیلو گرم انواع خاموت و قالب بتن ریزی مسروقه را کشف کردند که ارزش این اموال برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه صاحب این کارگاه ضایعاتی در تحقیقات صورت گرفته به خریدن اموال مسروقه از سارقان اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ "براتی" با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است افزود:در این رابطه یک نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر وجهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.