مهم‌ترین حوادث امروز ۱۸ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۱۵ آبان ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۴۷ کیلوگرم تریاک در شهرضا

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل هوشمندانه جاده خاکی پشت ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان شهرضا به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که قصد دور زدن ایستگاه را داشتند، مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در این عملیات، پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو‌ها ۳۴۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۶ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات، گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد را از مسیر‌های خاکی، فرعی و بیابانی به مرکز کشور منتقل کنند که با هوشیاری و دقت بالای ماموران یگان تکاوری این فرماندهی در عملی کردن نقشه خود ناکام شدند.

 

کشف یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در نایین

سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران انتظامی شهرستان نایین مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۵ خودرو مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو‌ها جمعا ۲۹۰ جفت کفش، ۶۷۰ ثوب لباس، ۵۴۰ کارتن آدامس، ۹۰ بسته بیسکویت و ۱۶۸ قطعه یوئیچ برقی فشار باد همگی خارجی و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیاردو ۷۷۰ میلیون ریال اعلام شده و ۵ راننده نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق، را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

پلمب انباری با ۳۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در نجف آباد

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "نجف آباد" با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به احتکار روغن خوراکی و مقدار زیادی دیگر اقلام خوراکی کرده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
کشف ۳۴۷ کیلوگرم تریاک در شهرضا / کشف یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در نایین


او افزود: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از احتکار کالا در انبار مذکور، روز گذشته با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره "صمت" این شهرستان به محل اعزام شدند.

سرهنگ هاشمی فر تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار، ۲۵ تن و ۶۲۵ کیلو روغن نباتی، ۹ تن و ۸۲۵ لیتر روغن مایع، ۹ تن شکر، ۷ هزار و ۲۴ بسته ماکارونی، ۳ هزار و ۱۰۰ کیلو حبوبات، ۶۰۰ لیتر مایع ظرفشویی و یک تن و ۱۳۱ کیلو پودر ماشین لباسشویی احتکار شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به پلمب انبار مذکور خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد، نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند برای سود بیشتر خود ارزاق عمومی را احتکار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و امید است مردم عزیز نیز با پلیس تعامل داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.
 

کلاهبرداری اینترنتی تحت عنوان رژیم غذایی

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی گفت: یکی از شگرد‌های کلاهبرداران در فضای مجازی، فعالیت‌های مجرمانه در قالب ارسال لینک‌های جعلی و برداشت‌های غیرمجاز از حساب بانکی افراد در قالب فیشینگ است.

او افزود: به تازگی با مراجعه تعدادی از شهروندان به این پلیس مشاهده شده است که کلاهبرداران در فضای مجازی تبلیغاتی با عنوان برنامه رژیم غذایی منتشر کرده و از کاربران می‌خواهند برای دریافت برنامه رژیم غذایی متناسب خود بر روی لینک مربوطه کلیک کنند.
سرهنگ مرتضوی عنوان داشت: کاربران با کلیک بر روی لینک مربوطه به یک درگاه بانکی جعلی هدایت می‌شوند و پس از وارد کردن اطلاعات حساب بانکی مانند شماره کارت و رمز دوم موجودی حساب آن‌ها برداشت می‌شود.

این مقام انتظامی توصیه کرد: کاربران فضای مجازی هنگام برخورد با تبلیغات اغوا کننده و لینک‌های ناشناس هوشیار بوده و بدون شناسایی هویت ارسال کننده یا ارائه دهنده خدمات اطلاعات حساب بانکی خود را ارسال نکنند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان خاطر نشان کرد: در صورت مراجعه به لینک جعلی ارسالی و درج اطلاعات کارت بانکی هرچه سریعتر به بانک مراجعه و نسبت به تغییر رمز دوم حساب اقدام کنید، همچنین بهترین و مطمئن‌ترین راه برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام این نوع کلاهبرداران، مراجعه به بانک و فعال کردن رمز پویا برای حساب‌های بانکی است، همچنین در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.
 

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در سطح شهرستان اصفهان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

او افزود:: با انجام اقداماتی تخصصی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این رابطه شدند.
سرهنگ اکبری تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مقدار ۵۰ کیلوگرم سیم وکابل برق مسروقه کشف و به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این که متهمان پس از معرفی به مرجع قضائی با قرار وثیقه روانه زندان شدند، با تاکید بر رعایت هشدار‌های انتظامی از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افرادی که بدون جهت در محل زندگی آنان پرسه می‌زنند سریعا با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار