سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفوی: راه اندازی آکادمی دو و میدانی سپاهان استارت زده می‌شود

مربی تیم دو و میدانی سپاهان درباره وضعیت این تیم اصفهانی توضیحاتی داد.

بهزاد مصطفوی مربی تیم دو و میدانی سپاهان در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط دوندگان تیم سپاهان اظهار کرد: پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ دو و میدانی و استراحت کوتاه مدت برای رسیدن به شرایط ایده آل دوباره چند روزی است که تمرینات را با حضور دوندگان شروع کردیم.

او افزود: ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید ویژه‌ای برای تاسیس آکادمی داشته است و طبق برنامه قرار شده زیر ساخت‌های لازم توسط مسئولان صورت بگیرد تا هر چه سریعتر مراحل راه اندازی آکادمی استارت زده شود. در صورت این اتفاق بدون شک این توانایی در دوندگان اصفهانی وجود  دارد تا بتوانیم امثال رضا قاسمی، برادران صمیمی و برادران مرادی کشف و تحویل دو و میدانی قرار بدهیم.

مصطفوی گفت: تاریخ باشگاه سپاهان با عشق مردم اصفهان به ورزش عجین شده است و با وجود اینکه نزدیک به ۷۰ تیم ورزشی تحت پوشش باشگاه سپاهان هستند، اما باز هم مسئولان این باشگاه نگاه ویژه‌ای به دو و میدانی، ورزش اول المپیک را دارند. ما هم تلاش می‌کنیم استعدادیابی کنیم تا شور و نشاط به ارمغان بیاوریم.

مربی دو و میدانی سپاهان در پایان گفت: همچنین عظیمیان  مدیر کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و برکت رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان به صورت ویژه از ما حمایت کردند و این نشان می‌دهد که دو و میدانی اهمیت به سزایی دارد. امیدوارم هر چه سریع تر با پایان ویروس کرونا شور و نشاط به جامعه بازگردد و شاهد کسب نتایج خوب در مسابقات دو و میدانی باشیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.