سپهوند سرمربی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس درباره عملکرد این تیم در لیگ دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

سیاوش سپهوند سرمربی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس  خرم آباد در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیمش در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: ما برای دومین بار در مسابقات دو و میدانی شرکت کردیم. تیم ما در سال اول  رقابت‌ها در جایگاه چهارم قرار گرفت.

او ادامه داد:  جوانگرایی استراتژی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در لیگ دو و میدانی بود.   ۷۰ درصد تیم ما را دوندگان جوان تشکیل می دهند. رکورد‌های خوبی توسط ورزشکاران ما در رده آقایان و بانوان زده شد.  دوندگان پلیمر توانستند در رده نوجوانان و جوانان رکورد‌های زیادی را جابه جا کنند. سیاست باشگاه پلیمر این است که در سال‌های آینده به دو و میدانی به صورت تخصصی نگاه کند.

حضور دونده لهستانی در مسابقات باعث انگیزه بیشتر ورزشکاران شد

سرمربی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس بیان کرد: ما از یک ورزشکار لهستانی در ماده پرتاب چکش در لیگ دو و میدانی استفاده کردیم که این موضوع باعث ایجاد انگیزه  و رقابت در بین ورزشکاران داخلی شد. این دونده عملکرد خوبی در مسابقات داشت و در هر ۳ مرحله مقام اول را کسب کرد. 

آسیب دیدگی باعث کاهش امتیازات پلیمر شد 

سپهوند درباره رقابت نزدیک بین پلیمر خلیج فارس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ دو و میدانی گفت: متاسفانه تست کرونای یکی از ورزشکاران ما مثبت شد و به همین دلیل امتیاز زیادی از دست دادی. مصدومیت برخی از ورزشکاران هم در کاهش امتیازات تیم تاثیرگذار بود. امیدواریم ورزشکاران آسیب دیده سریعتر درمان شوند و  بتوانند به ورزش خود ادامه بدهند. اخلاق مداری برای تیم ما مهم است و قهرمانی را همراه با رعایت اخلاق در لیگ دو و میدانی می خواستیم. البته ما به نتیجه دلخواه خود رسیدیم. در رده جوانان به استراتژی خود رسیدیم و در رده بزرگسالان هم رقابت نزدیکی با سپاهان داشتیم که در نهایت مقام دوم را به دست آوردیم. سپاهان یکی از تیم‌های خوب و با قدرت این دوره از مسابقات دو و میدانی بود.  

او در پایان گفت: من از  مربیانی که زحمت کشیدند و  در این شرایط سخت کرونایی ورزشکاران را برای مسابقات آماده کردند و مسئولان برگزاری مسابقات دو و میدانی تشکر می کنم. از حسین رحمتی مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس که تمام هزینه‌های تیم را تقبل کرد و از هیچ چیزی دریغ نکرد تشکر می‌کنم. امیدواریم حضور باشگاه پلیمر در سال‌های آینده  با برنامه و اقتدار باشد. باشگاه  پلیمر خلیج فارس با محوریت لرستان متعلق به تمام ورزشکاران ایران است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار