دونده تیم دو و میدانی سپاهان درباره قهرمانی این تیم در لیگ دو و میدانی توضیحاتی داد.

سجاد هاشمی آهنگرانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیگ دو و میدانی اظهار کرد: آخرین مرحله مسابقات لیگ دو و میدانی برگزار شد و خدا را شکر با یک شور و شعف خاصی هم‌ همراه بود. خوشحالم که در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی تیم سپاهان توانست هم رکورد مسابقات را بشکند و هم در جایگاه ‌نخست قرار گیرد و از این ‌بابت  ‌خدا را شاکرم که به چنین ‌افتخار مهمی دست پیدا کردیم.
 
او افزود: اگر حمایت های مسئولان ‌باشگاه سپاهان نبود بی شک نمی توانستیم ‌به چنین ‌افتخار مهمی دست پیدا کنیم. خدا را شکر سطح مسابقات لیگ‌ هم با حضور تیم‌هایی همانند ‌پلیمر خلیج فارس، دانشگاه آزاد و مس کرمان‌ باعث شده بودند تا سطح رقابت ها دو چندان شود، اما‌ نباید فراموش کرد که تیم ما خیلی قوی بود.
 
هاشمی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اصلی او رسیدن به کسب سهمیه المپیک‌ است، عنوان کرد: شک‌ نکنید ما برای رسیدن به سهمیه المپیک زوم کرده ایم و هر اتفاقی هم که می خواهد بیفتد، باز برنامه‌ اصلی ما دستیابی به سهمیه المپیک است. من‌گذشته را فراموش کرده‌ام و می خواهم با قدرت در دوومیدانی ادامه بدهم.
 
عضو تیم دو و میدانی سپاهان با اشاره به ‌عملکرد خوب خودش در مسابقات لیگ‌ توضیح داد: با توجه به اینکه در انتهای فصل مسابقات قرار داشتیم از رکوردی که برجای گذاشتم خیلی راضی هستم. امیدوارم در سال آینده رکورد بهتری را بر جای بگذارم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار