مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام با قدرت به کار خود در فولاد ادامه می‌دهد و از استقلالی‌ها می‌خواهم شایعات را تکذیب کنند.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: باشگاه سپاهان حق دارد برای دریافت حق ترانسفر بازیکنی که روی آن سرمایه گذاری کرده است، مدعی باشد. به همین دلیل و به دلیل فشار‌هایی که روی ما وجود داشت، حق ترانسفر طیبی را منتشر کردیم تا افرادی که ما را تحت فشار قرار می‌دهند، بدانند کار به این سادگی نیست. فولاد تلاش خود را برای جذب طیبی انجام داده است.

نباید در خانه همسایه به دنبال نان بود/ شایعات رفتن نکونام را تکذیب می‌کنم

سعید آذری در واکنش به جدایی نکونام و ملحق شدن او به تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از این که مدام به این سوال پاسخ داده ام، خسته شده ام. استقلال باید مربی خود را حفظ می‌کرد. نباید در خانه همسایه به دنبال نان باشیم. موضوعاتی که درباره رفتن نکونام به استقلال مطرح می‌شود را صرفا به شکل یک شایعه می‌بینم و در جواب شایعه حرفی برای گفتن ندارم. جواد نکونام، شرافتمندانه کار خود را شروع کرده است و با فولاد قرارداد دارد. نکونام نه تنها مورد نظر استقلال بوده است، بلکه تراکتور و دیگر تیم‌های بزرگ ایران هم خواهان نکونام بوده اند. این موضوع برای مجموعه فولاد افتخار بزرگی محسوب می‌شود و منتظر روزی هستم که جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی، دعوت به همکاری شود و همین طور یحیی گل محمدی به عنوان مربی به تیم ملی برود.

تمرکز نکونام روی آماده سازی قدرتمند تیم برای لیگ آتی است

آذری افزود: این جوان‌ها سال‌ها در سطح اول فوتبال کشورمان فعالیت کرده اند. با توجه به شرایط نامساعدی که در باشگاه استقلال وجود دارد، من این شایعات را تکذیب می‌کنم؛ زیرا جواد نکونام با تمام توان و قدرت در کُردان کرج مشغول تمرین با تیم خود هستند. هیچ مذاکره‌ای با باشگاه فولاد و خود نکونام انجام نشده است. تمام تمرکز جواد نکونام و همکارانش آمادگی برای شروع لیگ آتی است.

از باشگاه استقلال می‌خواهم شایعات را تکذیب کند

آذری در ادامه تاکید کرد: این شایعات همیشه وجود دارند و من از باشگاه استقلال هم می‌خواهم این شایعات را تکذیب کند. ما به نکونام اعتقاد و اعتماد راسخ داریم و با تمام قدرت برای آماده سازی تیم فولاد تلاش می‌کنیم.

بیات، حرمت خود را حفظ کند/ مایل به مطرح شدن برخی موضوعات نیستم

آذری در واکنش به اظهارات بیات، مالک باشگاه سپیدرود رشت در خصوص قرارداد محمد بلبلی گفت: من سعی می‌کنم حرمت بیات را به واسطه موی سفیدش حفظ کنم، اما متاسفانه او فراتر از حدود ادب، اخلاق و بزرگتری می‌رود. بیات به مفاد آیین نامه و مقررات نقل و انتقالات اشراف کامل ندارد. ما خلاف قانون و مقررات عمل نکرده ایم. از او می‌خواهم حرمت خود را حفظ کند؛ چرا که موضوعاتی در این پرونده وجود دارند که علاقه‌ای به مطرح شدن آن‌ها ندارم؛ زیرا برای خود بیات هم خوب نیست. اگر بنا باشد از حق باشگاه خود دفاع کنم، این کار را با تمام وجود انجام خواهم داد و این برای بیات خوشایند نخواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار