حلالی: شانس با پرسپولیس است/ بازیکنان جدید سرخ‌ها عالی هستند

کارشناس فوتبال کشورمان در رابطه با بازی امروز تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با دیدار امروز سرخ پوشان مقابل النصر بیان کرد: تیم النصر قوی است چرا که توانسته تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. این تیم چند بازیکن خارجی بسیار خوب دارد. آن‌ها در بازی با سپاهان از تمامی فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کردند و هیچ فرصتی به تیم حریف ندادند.

او گفت: با زحمت و تلاش یحیی گل محمدی (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران) تیم پرسپولیس توانسته تا این مرحله صعود کند و بازیکنان باید قدم آخر را محکم بردارند.

او در مورد بازیکنان جدید تیم پرسپولیس اظهار کرد: این بازیکنان تجربه خوبی در لیگ برتر ایران دارند. آن‌ها بازیکن دیروز و امروز نیستند و اضافه شدن این بازیکنان به پرسپولیس یک انگیزه مضاعف است. این بازیکنان توانستند خیلی خوب در ترکیب تیم قرار بگیرند.

کرونا شانس قهرمانی را از الهلال گرفت

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم الهلال عربستان شرایط بسیار خوبی داشت، اما متأسفانه با شرایط به وجود آمده و مبتلا شدن عربستانی‌ها به بیماری کووید ۱۹ آن‌ها نتوانستند در لیگ قهرمانان بمانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار