سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون خبر داد؛

پنج طرح اقتصادی در لرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پنج طرح اقتصادی توسط شستا به تازگی در لرستان آغاز شده و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه چهارشنبه در دیدار معاونین وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با نماینده، ولی فقیه در لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: عمده سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور در شهرستان‌های الیگودرز ازنا و بروجرد می‌باشد همچنین شصتا، پنج پروژه فعال در این شهرستان‌ها دارد.

میرزایی گفت: همچنین شستا، پنج پروژه در لرستان به تازگی آغاز به کار کرد و برخی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند، اما برخی دیگر ۳۰ ماه زمان نیاز دارد.

او افزود: پروژه گردشگری سد حوضیان الیگودرز باید فرآیند حقوقی آن برطرف شود و پس از آن اقدامات لازم صورت گیرد همچنین مجموعه کارگاهی آبرسانی قمرود در الیگودرز ظرفیت خوبی می‌باشد.

 معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: مجموعه پنج رأسی دامداری در الیگودرز در دست اقدام است که می‌تواند تمامی شیر موردنظر شرکت پگاه لرستان را تامین کند.

میرزایی گفت: مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین، منابع جدید را برای بازسازی با ظرفیت موجود در فاز چهارم سیمان اختصاص می‌دهد و در این راستا باید تامین مالی شود.

او ادامه داد: داروسازی اکسیر بروجرد از واحد‌های تولیدی خوب در کشور می‌باشد همچنین داروسازی داملران این شهرستان از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است که این دو واحد یک هزار و ۳۰۰ نفر نیرو را به کار گرفتند.

 معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش خواهیم کرد در سریع‌ترین زمان ممکن واحد‌ها به سرمایه‌گذاری و تولید انبوه برسند و هفتگی این واحد‌ها پایش خواهند شد.

میرزایی اظهار داشت: ایجاد اشتغال جدید از اولویت‌های وزارت خانه می‌باشد، اما حفظ اشتغال موجود مهمترین مسئله بوده و در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.