معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارخانه شیر خشک بروجرد که سال‌ها تعطیل بود با تغییر کاربری و سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حجت اله میرزایی معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه کارخانه شیر خشک بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی ایجاد کارخانه شیر خشک بروجرد با سرعت خوبی در حال اجرا است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

میرزایی اضافه کرد: سال‌ها این واحد تعطیل و بدون استفاده مانده بود که با تغییر کاربری مجدد وارد مدار تولید می‌شود.

او بیان کرد: زمین کافی در محوطه این واحد صنعتی وجود دارد که در سال‌های بعد برای اجرای طرح توسعه استفاده می‌شود.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که کارخانه داروسازی اکسیر و زاگرس فارمد ۲ شرکت مهم داروسازی کشور محسوب می‌شود، اظهارداشت: این واحد‌ها روند خوبی در شاخص‌های مالی و عملیاتی داشتند و در قطع وابستگی و همچنین صادرات محصولات دارویی به سایر کشور‌ها و تامین ارز برای کشور نقش مهمی داشته اند.

میرازیی یادآور شد: این ۲ واحد تولیدی جز بنگاه‌های مهم و محوری در ایجاد خوشه صنایع غذایی و دارویی در لرستان محسوب می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌هایی صورت گرفته که تا پایان سال کارخانه شیر خشک بروجرد به بهره برداری برسد و این پروژه از طرح‌های ارزشمند استان محسوب می‌شود و این قابلیت را دارد که مراکز دامپروری بیشتری در سطح استان ایجاد شود.

عباس گودرزی افزود: با تولید ۸۰۰ تن شیر این واحد به زنجیره محصولات لبنی مبدل می‌شود و فرصت‌های شغلی خوبی را ایجاد خواهد کرد.

او اضافه کرد: با توجه به عزم وزارت کار برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مقرر شد در جهت توسعه این واحد‌ها در سطح شهرستان تلاش شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.