سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی:

مسئولان باید با تدبیر و همت بلند برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند

نماز جمعه امروز شهرستان اراک با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله دری نجف آبادی ضمن اشاره به دهه پایانی ماه صفر  و  بهره گیری از فضایل ارزشمند معنوی آن بر استمرار نیکوکاری مردم تاکید کرد و گفت: این کار ارزشمند باید در مراسم‌های پایانی ماه صفر نیز با قوت هر چه بیشتر ادامه پیدا کند.
وی افزود: دهه پایانی ماه صفر به زیبایی دهه مواسات و همدلی نامیده شده است و امیدواریم خیران، نیکوکاران و قشر‌های مختلف مردم با تهیه بسته‌های کمک معیشتی به مانند قبل نیازمندان را یاری کنند.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: آمار‌های کمیته امداد نشان می‌دهد در محرم و صفر امسال خانواده‌های بسیاری از بسته‌های کمک معیشتی که خیران نیک اندیش و نهاد‌های مختلف آماده سازی می‌کردند بهره‌مند شدند و امید است این کمک‌های مستمر باشد.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هر چه روند شیوع بیماری کرونا در کشور افزایش می‌یابد خستگی کادر درمان نیز دوچندان می‌شود.
وی ادامه داد: آمار فوتی‌ها و مبتلایان به بیماری کرونا در این روز‌ها بسیار نگران کننده است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظیر زدن ماسک ضرورتی انکار ناپذیراست.

شرایط دشوار اقتصادی پایان بخش خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک بود و امام جمعه اراک از مسئولان خواست تا با تدبیر و همت بلند برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند.

انتهای پیام / الف

برچسب ها: نماز جمعه ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.