سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین دغدغه صدا و سیمای مرکز فارس جذب سرمایدگذار است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، گفت: دغدغه صدا و سیما جذب سرمایه گذار برای جهش تولید و برنامه‌های اقتصادی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در دومین نشست صمیمی با نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: صدا و سیما با دارا بودن  ۱۶۰ شبکه رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی، ماموریت و اهداف جمهوری اسلامی را پیش می‌برد.
 
او، با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از رسانه‌های مختلف و معاند همواره سعی بر تفرقه اندازی در کشور دارند، تصریح کرد: استفاده از رسانه قدرتمند ، هزینه حاکمیت را برای اداره جامعه کاهش می دهد و این رسانه را باید پرورش داد و تقویت کرد.
 
سهرابی، ادامه داد: این امر مهم نیازمند همکاری و حمایت نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی است تا در عصر ارتباطات و تکنولوژی، رسانه‌ای قوی سیاست‌های نظام را دنبال کند.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، با بیان اینکه صدا و سیما عزم خود را جزم کرده تا ماهواره خود را در مدار قرار دهد، افزود: این ماهواره امکان استفاده‌های مخابراتی، رادیویی و تلویزیونی را فراهم می کند.
 
او، با بیان اینکه در حوزه سیگنال رسانی تفاهم نامه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه منعقد شده است، اضافه کرد: در این تفاهم نامه مقرر شده سازمان برنامه و بودجه ۵۰ درصد از اعتبارات٩٠ میلیارد تومانی این طرح را تا پایان سال محقق کند.
 
سهرابی با تاکید بر اینکه صدا و سیما به خصوص در آموزش مقابله با کرونا اقدامات بسیاری انجام داده است، اظهار کرد: در موضوع مقابله با کرونا صدا و سیما با تهیه برنامه‌های آموزشی به این مقوله مهم وارد شده و امروز در دورافتاده‌ترین نقطه فارس مردم از این آموزش‌ها از طریق رسانه ملی بهره‌مند هستند.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، گفت: در موضوع بودجه‌ای، امکانات و تجهیزات رادیویی و تلویزیونی و مستهلک شدن تجهیزات ایستگاه‌های فرستنده نیاز است که نمایندگان با شناخت دقیق رسانه در پی رفع مشکلات باشند.
 
او، به برنامه‌های فاخر تولید شده در این مرکز اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها با تکیه بر نیرو‌های بومی، مستند شهید عبدالله اسکندری، شهدای فارس و نبرد ادسا تولید شده و به تازگی ساخت سریال شهید دوران با حمایت ارتش آغاز شده است.
 
سهرابی در این نشست به تهیه برنامه‌هایی برای بیان عملکرد نمایندگان تاکید و  بیان کرد: برنامه خانه ملت برای پخش در رادیو و تلویزیون استانی تدارک دیده شده است.
 
انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.