استاندار فارس گفت: همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی موجب پیشبرد اهداف در اقتصاد مقاومتی است و ما برای تسریع در اجرای طرح‌ها تکیلف قانونی و شرعی داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های شکننده، گفت: این شرایط عادی نیست و شرایطی جنگی محسوب می‌شود که به همین دلیل، مستلزم تصمیمات در خور این وضعیت، از سوی مسئولان است.

او افزود: در جنگ اقتصادی تصمیمات عادی کار ساز نیست و ما به فرمول‌ها و راه‌های میان بر، برای رسیدن به اهداف مد نظر نیاز داریم.

استاندار فارس با بیان اینکه هیچ مسئولی به دلیل تسریع در امر خدمت رسانی و حل مشکلات اجرایی باز خواست نمی‌شود گفت: پیش بردن مسائل ملی و مردمی مورد تاکید و تایید همه است و در این راستا مسئولان اجرایی هیچ حراسی از مشکلات بعدی نداشته باشند.

رحیمی ابزار امیدواری کرد: همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی موجب پیشبرد اهداف در اقتصاد مقاومتی است و ما برای تسریع در اجرای طرح‌ها تکیلف قانونی و شرعی داریم.

استاندار فارس حل مشکل قرارداد‌ها وحل مشکلات تامین آب در طرح‌ها را از جمله موضوعات کاری در این حوزه عنوان کرد و افزود: با واحد‌های تولیدی مانند یک واحد مسکونی خانگی برخورد نکنید، زیرا حل مشکلات واحد‌های تولیدی نتایج مختلف اقتصادی و اجتماعی به دنبال دارد.

نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم در این جلسه، گفت: در این جلسه روند اجرا و تکمیل ۵۴ طرح شامل ۳۷ طرح مرتبط با جهش تولید با اعتباری افزون بر ۲۵۷ میلیارد تومان است و همچنین ۱۷ طرح اقتصاد مقاومتی در حال اجرا در استان مورد بررسی قرار گرفت که در این جلسه توافق شد ظرف یک هفته آینده دستگاه‌های اجرایی با سیستم بانکی قرار داد عاملیت منعقد کنند و بعد از یک هفته طرح‌های جهش تولید را برای دریافت تسهیلات یارانه‌ای معرفی کنیم.

گفتنی است این جلسه با بررسی طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان پایان یافت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.