سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری بالغ بر ۸۸ درصد خانوار روستایی شهرستان شوط از راه آسفالته

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: بالغ بر ۸۸ درصد خانوار روستایی شهرستان شوط از راه آسفالته برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  در سفر به شهرستان شوط گفت: پس از اجرای مرحله نخست طرح ملی ابرار در استان بالغ بر ۸۸ درصد خانوار روستایی شهرستان شوط از راه آسفالته برخوردار خواهند شد.

شکری  ادامه داد: بعد از اجرای مرحله اول طرح ملی ابرار در استان رتبه شهرستان شوط از نظر درصد برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالته با یک پله صعود به رتبه هفتم در استان می‌رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: نزدیک به ۱۴ کیلومتر راه آسفالته روستایی در شهرستان شوط و در قالب طرح ابرار اجرایی خواهد شد که محور روستایی سنیق به طول نزدیک به دو و نیم کیلومتر، محور روستایی بیان چولی - شریف آباد به طول پنج و نیم کیلومتر و محور روستایی شموسیلابی - کوچلوی علیا و سفلی به طول شش کیلومتر از جمله این محور‌ها هستند.

گفتنی است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در حاشیه این جلسه در مراسم کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی شهید حبیب پور شهرستان شوط به متراژ ۴ هزار متر مربع شرکت کرده و به طور میدانی از پل عظیم کندی واقع در محور شوط - ماکو بازدید نمودند.

انتهای پیام/ن م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.