رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چایپاره گفت: راه روستایی پیر یادگار این شهرستان به طول ۶ کیلومتر در قالب طرح ملی ابرار آماده آسفالت ریزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، میر علی اکبر حسینی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چایپاره ضمن تشریح اقدامات این اداره گفت: به همت راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چایپاره و بهره مندی از امکانات و ماشین آلات این اداره مرحله زیر اساس و اساس محور روستایی پیر یادگار شهرستان چایپاره به طول ۶ کیلومتر به پایان رسیده و این محور آماده آسفالت ریزی است که به زودی انجام خواهد شد.

او گفت: آسفالت راه روستایی بهستان شهرستان چایپاره نیز جزو برنامه‌های طرح ملی ابرار است که بزودی و با همت راهداران مرحله زیر اساس و اساس آن بصورت امانی آغاز خواهد شد.

حسینی با اشاره به ایمن سازی محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره برای کاهش تلفات جاده‌ای افزود: ساماندهی سه راهی چورس که جزو برنامه‌های حذف نقطه حادثه خیز بوده و نیز حذف نقطه حادثه خیز در کیلومتر ۱۷ محور چایپاره - خوی و نقطه‌ای دیگر در محور چایپاره - حمزیان بطول ششصد متر از جمله این برنامه‌ها است.

 این مقام مسئول استفاده از ۴۰ تن آسفالت گرم برای لکه گیری در محور‌های اصلی و محور حمزیان، شانه سازی و لکه گیری آسفالت به طول ۶ کیلومتر در محور روستایی چورس، لکه گیری محور محور روستایی بادکی - مرقشه به طول ۵ کیلومتر، لکه گیری و رسیدگی به نواقصات تابلویی محور حسین بگلو - حاجیلار به طول ۴ کیلومتر، تابلو گذاری و لکه گیری به طول ۶ کیلومتر در محور روستایی بسطام و تابلو گذاری به طول ۲ کیلومتر در محور روستایی کسیان را از دیگر مهمترین اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چایپاره برشمرد.

حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران در اهمیت دادن به ایجاد امنیت و آسایش کاربران جاده‌ای شاهد عدم بروز هر گونه اتفاق ناخوش آیند در محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره باشیم.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.