مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۲۲۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به نزدیک ۲۲۸ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان در نیمه نخست سال جاری گفت: از این مقدار بالغ بر ۱۰۲ کیلومتر مربوط به عملیات لکه گیری و نزدیک به ۱۲۶ کیلومتر هم متعلق به عملیات روکش آسفالت بوده است.

او  ادامه داد: جمع کل تناژ آسفالت مصرفی در شش ماهه اول سال جاری برای لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان نزدیک به ۲۱۵ هزار تن بوده که این حجم در راه‌های بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی مصرف گردیده است.

 شکری افزود: بیشترین عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های فرعی به طول نزدیک به ۱۰۲ کیلومتر انجام گرفته و همچنین نزدیک به ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی، بالغ بر ۲۹ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۱۳ کیلومتر از بزرگراه‌ها در این مدت لکه گیری و روکش آسفالت شده اند.

 این مقام مسئول گفت: در محور نقده - پیرانشهر بطول یک کیلومتر عملیات روکش آسفالت، در محور ارومیه - اشنویه بطول بالغ بر ۴ کیلومتر روکش آسفالت، در محور روستایی ارومیه - نازلو - لک پر - چونقرالو مجموعا بطول ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۶ کیلومتر لکه گیری، در محور خوی - ایواوغلی بطول ۵ کیلومتر روکش آسفالت، در محور میاندوآب - سرچم بطول ۱۱ کیلومتر لکه گیری و در محور پلدشت - مرگنلر بطول ۴ کیلومتر روکش آسفالت انجام گرفته است.

شکری در پایان ابراز امیدواری کرد در ادامه سال جاری و تا پایان سال با همت راهداران و تخصیص اعتبارات کافی شاهد رشد بیشتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان و در نتیجه ایمن سازی آن‌ها باشیم.
 
انتهای پیام/ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.