در اولین روز هفته دولت ۴ طرح تولیدی و عمرانی با اعتبار ۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،؛ در اولین روز از هفته دولت، واحد تولیدی گوساله پرواری ۱۰۰ راسی، واحد تولیدی بره پرواری ۲۰۰ راسی ، احداث انبار محصولات و نهاده های کشاورزی و آسفالت روستای بیزنده خوی به بهره برادی رسیدند.

امیر تیموری سرپرست فرمانداری خوی در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت : واحد تولیدی گوساله پرواری ۱۰۰ راسی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۰ متر مربع و سالنی به مساحت ۴۵۰ مترمدبع به بهره برداری رسید.

او خاطر نشان کرد : در این واحد تولیدی برای ۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

سرپرست فرمانداری خوی افزود: همزمان با هفته دولت واحد تولیدی بره پرواری ۲۰۰ راسی قوروق خوی نیز در زمینی به مساحت  یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که در این واحد تولیدی برای ۳ نفر نیز شغل ایجاد شد.

او ادامه داد: همچنین به همین مناست آسفالت معابر داخلی روستای بیزنده با اعتبار کلی ۵۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

تیموری همچنین گفت: انبار محصولات و نهاده های کشاورزی و دامی روستای سعید آباد نیز با اعتبار ۳ میلیارد تومان دیگر طرحی بود که در هفته گرامیداشت دولت  به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری خوی  در پایان  اظهار کرد در مجموع برای این طرح های تولیدییک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

انتهای/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.