سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک کولیوند به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی

رئیس سازمان اورژانس کشور چهل و چهارمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی کشور را تبریک گفت.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامی چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی را تبریک گفت.

متن پیام  کولیوند به شرح زیر است:

همکاران پرتلاش، گرانقدر و دلسوز سازمان اورژانس کشور

باسلام و تهیات سپاس خداوند مهربان را به خاطر داشتن نعمات بسیار، خصوصا نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری فرزانه و مقتدرمان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ به تکریم و تمجید اراده‌های استواری برمی‌خیزیم که وجودشان برای سلامت جامعه نعمت الهی و برکات خدمتشان برای همیشه در یاد مردم مهربان و قدرشناس ماندگار خواهد ماند.

برخود می‌بالیم که همکارانمان با توشه گرفتن از دین مبین اسلام، عِرق ملّی و حس نوع دوستی در سودای تأمین سلامت انسان‌ها همّت خویش را به کار گرفته و مجدانه تلاش می‌کنند تا در گام دوم انقلاب اسلامی در راستای فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گام بردارند.

نیک می‌دانیم حرفه سخت و طاقت فرسای فوریت‌های پزشکی در خط مقدم حوزه سلامت، فعالیتی جهادگرانه و پرسنل ۱۱۵ آگاهانه و بی منت وارد این میدان شده و در این راه حتی از بذل جان خود نیز دریغ نکردند. بی شک تلاش صادقانه، عشق ورزی به انسان‌ها و بهره مندی از علم و مهارت از سرمایه‌های ارزشمند یک تکنسین فوریت‌های پزشکی است که با سرشت نیکو و نیت پاک، تمام هم و غم خود را در راستای نجات جان و کاهش آلام مردم به کار می‌گیرد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه و بدون انتظار همکاران همیشه بیدار و تلاشگر سازمان اورژانس کشور، فرارسیدن بیست و ششم شهریور، روز فوریت‌های پزشکی را تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما سلامتی و توفیق روز افزون در خدمت به هم نوعان نیازمند را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.