خانکه گفت: تحریم‌های ظالمانه مانع استفاده اورژانس کشور از بالگردهای دید در شب شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا خانکه مدیر امور حوادث و بلایای سازمان اورژانس کشور صبح امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران اورژانس جزو اولین نیرو‌هایی هستند که بر بالین بیماران حاضر شده و به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

او افزود: در حال حاضر نیاز به بالگرد‌های دید در شب داریم، اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه نتوانسته‌ایم این بالگرد‌ها را وارد کشور کنیم.

خانکه تاکید کرد: با توجه به گستردگی مراکز در جاده‌ها و شهر‌ها نیروی انسانی اورژانس باید افزایش پیدا کند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.


بیشتر بخوانید


مدیر امور حوادث و بلایای سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: زمان رسیدن همکاران اورژانس در جاده‌ها بر بالین مصدومان کمتر از ۱۴ دقیقه است. البته در  شهر‌ها این زمان کمتر از ۹ دقیقه است. سعی کردیم این زمان را کاهش داده و زودتر بر بالین مصدومان برسیم.

به دنبال گسترش موتورآمبولانس در کلانشهرها هستیم

او گفت: در کلانشهر‌ها دنبال گسترش موتور آمبولانس هستیم تا در صورت وجود ترافیک و مشکلات دیگر از این وسایل نقلیه استفاده کنیم. با گسترش اورژانس هوایی از سوی دولت و خیرین سلامت، دسترسی ما به مصدومان بهبود پیدا کرده است.

خانکه یادآوری کرد: از ابتدای شیوع کرونا آمبولانس‌های مخصوصی را برای حمل بیماران کرونایی در نظر گرفتیم و اگر لازم باشد آمبولانس‌های دیگر نیز بیماران کرونایی را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
تحریم ها خیلی ظالمانه اند هااااااااااااا // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۳۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
با یه کش یه چرغ قوه ببند زیر هلیکوپتر که جلویت را ببینی // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
توکل بخدا
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۲:۱۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
موشک ساختید به یاری خدا این هم بسازید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
مگه نگفتند که دوربین دید در شب رو متخصصان صنایع دفاعی داخلی خودشون میتونن بسازن، خوب روی بالگردهای اورژانس هم نصب کنید !