سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فراهان

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان فراهان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان و با حضور حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه شهرفرمهین و جمعی از مسئولان مربوطه در فرمانداری برگزار شد.

حسن خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از درخشان‌ترین دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایام دفاع مقدس است و مهمترین سند افتخار آمیز ملت ماست.

خزائی پور افزود: بزرگداشت دفاع مقدس ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده اند و باید این فرهنگ و ارزش‌ها همچون نهضت عاشورای امام حسین (ع) فراگیر شده و بصورت نهادینه به نسل‌های بعدی و جوانان منتقل شود.

او اضافه کرد: در خصوص اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با وجود بیماری منحوس کرونا توجه به ارزش‌های اعتقادی، دینی، مذهبی و افتخارات ملی و تجربیات دوران دفاع مقدس، ملت ایران را به یک ملت متحد و همدل تبدیل کرده که همواره در شرایط سخت و بحرانی در کنار یک دیگر قرار گرفته اند.

فرماندار فراهان بیان کرد: از این روی، با وجود ویروس کرونا، برنامه‌ها در سطح شهرستان با رعایت آیین نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت موازین بهداشتی انجام خواهد شد.

او ادامه داد: آذین بندی سطح شهر و ادارات، گلباران و غبار روبی مزار مطهر شهدا، مشارکت در برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در استان، خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس، رژه موتوری و خودرویی، دیدار با امام جمعه و یادگاران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خنداب است.

خزائی پور اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی، تشریح نقش زنان در دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان و مدافعان سلامت، ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص، برگزاری مسابقات ورزشی، پویش فرهنگی کتابخوانی با موضوع شهداء، مسابقه مجازی نقاشی، دلنوشته و عکس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

او تاکید کرد: همه روسای ادارات شهرستان ملزم هستند بیش از پیش برای هر چه باشکوه‌تر برپا شدن آن مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.