مراسم گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس با غبارروبی مزار شهدای گمنام در شهرستان فراهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فراهان به همراه جمعی از پاسداران این شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرخنجین با قرائت فاتحه، گلباران، غبارروبی مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب و شهدا چهل سالگی دفاع مقدس را گرامی داشتند.

چهل سالگی دفاع مقدس در فراهان با غبارروبی مزار شهدا گرامیداشته شد

همچنین فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه شهرستان فراهان با علی اکبر آقامحمدی رزمنده و بسیجی پیشکسوت شهرخنجین دیدار و از نزدیک با ایشان گفتگو و با اهداء لوحی از خدمات این پیشکسوت بسیجی تجلیل کردند.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان فراهان در این دیدار با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: امروز پیشکسوتان بسیج و پاسدار در همه عرصه‌ها با روحیه بالای بسیجی همچنان منشا خدمت هستند.

در ادامه مسئولان با خانواده شهید علیرضا محمدی عبدی و حسن یوسفی در این شهر دیدار و از مقام شامخ خانواده شهید تجلیل کردند.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فراهان در حاشیه این دیدارها  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه نظام اسلامی ایران را همین خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران هستند.

سرهنگ نجفی افزود: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.