سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۵ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند در کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: ۱۵ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند درکردستان شناسایی و هم اکنون تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدرسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد کردستان صبح امروز در مراسم نمادین مانور بازگشایی مدارس و طرح پویش هم کلاسی مهربان که در دبیرستان دخترانه نامدار مرادی سنندج برگزار شد، عنوان کرد: هم اکنون ۱۴ هزار دانش آموز و ۹۰۰ دانشجوی نیازمند در سطح استان شناسایی و تحت حمایت این نهاد قرارگرفته اند.

او افزود: با توجه به شرایط خاصی که از اسفند ماه سال گذشته کشور را در بر گرفت و نیاز به کمک برای حمایت آسیب دیدگان از کرونا داشتیم مردم و مسئولان به خوبی وارد عرصه شدند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان ادامه داد: در این مدت از طریق این نهاد کمک‌های چشم گیری به نیازمندان شد و در مقایسه با سایر استان‌ها مردم کردستان سنگ تمام گذاشتند.

او بیان کرد: امروز نیاز دانش آموزان فراتر از لوازم التحریر است و باید با استفاده از تکنولوژی‌های جدید سال تحصیلی جدید را آغاز کنند و به همین منظور باید همه وارد عمل شویم تا بتوانیم نیاز آنان را برآورده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: با همدلی خیران استان، خارج از استان و مسئولان باید تلاش کنیم نیاز‌های دانش آموزان نسبت به فناوری‌های جدید مانند گوشی هوشمند را فراهم کنیم.

شیخی زاده گفت: ما نیز به عنوان یک نهاد حمایتی وظیفه داریم نسبت به تحقق عدالت آموزشی به دانش آموزان کم بضاعت کمک کنیم و نیاز است با همدلی و هم افزایی با مردم و خیرین تا پیش از شروع سال تحصیلی این کار را تحقق بخشیم.

او افزود: به واسطه برنامه ریزی انجام گرفته و با وجود تمام مشکلات اقتصادی که در جامعه با آن مواجه بوده‌ایم امروز هیچ خانواده نیازمندی نیست که تحت حمایت یک نهاد دولتی و یا خصوصی نباشد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان ادامه داد: در دو سال گذشته میزان خانواده‌های نیازمند به شدت افزایش یافته، اما توانسته‌ایم آن‌ها را زیر پوشش قرار دهیم و هر خانواده‌ای که تاکنون بدون حمایت بوده از آن‌ها عذرخواهی کرده و آن‌ها را تحت حمایت خود قرار خواهیم داد.

شیخی زاده یادآور شد: مردم به واسطه اعتمادسازی که در چند سال گذشته انجام شده کمک‌های خود را در اختیار این نهاد قرار می‌دهند و ما نیز در کمال امانت داری این کمک‌ها را به دست نیازمندان واقعی می‌رسانیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.