مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد کردستان از معرفی ۱۴۰۰ نیازمند کردستانی جهت بهره مندی از تسهیلات ساخت مسکن روستایی از طریق بنیاد مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد محمدی مدیر حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد استان کردستان در جلسه بررسی تفاهم نامه ساخت مسکن روستایی مددجویان گفت: بر اساس تفاهم نامه ما بین این نهاد و بنیاد مسکن قرار است دو هزار واحد مسکن برای نیازمندان روستایی استان کردستان ساخته شود.

او با بیان اینکه مقدمات اجرای این تفاهم نامه آماده شده، افزود: تاکنون ۱۴۰۰ نفر از نیازمندان این استان جهت ساخت مسکن روستایی در قالب این تفاهم نامه به بنیاد مسکن معرفی شده اند.

محمدی گفت: از این تعداد برای ۸۰۰ نفر در بنیاد مسکن تشکیل پرونده شده و ۵۰۰ نفر نیز جهت بهره مندی از تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

او تصریح کرد: هم اکنون ۳۷۳ واحد مسکن مددجویان در قالب این تفاهم نامه در جریان ساخت است که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمدی گفت: افراد معرفی شده می‌توانند جهت ساخت مسکن خود ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق بنیاد مسکن دریافت کنند.

مدیر حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: پیگیری تفاهم نامه ساخت ۲۰ واحد مسکن برای ایتام و نیازمندان نیز از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

او افزود: تامین هزار واحد مسکونی برای مددجویان کردستانی از اقدامات این نهاد در سال گذشته بود که در قالب تعمیرات، بازسازی، ساخت و خرید، با هزینه کرد ۱۲ میلیارد تومان انجام شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.