سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۲۱ رتبه برتر در جشنواره فرهنگی هنری از سوی دانش آموزان اهوازی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: دانش آموزان این ناحیه در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری سراسر کشور خوش درخشیدند.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره کشوری فرهنگی هنری  با مشارکت ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد و در نهایت از بین ۶ هزار اثر دانش آموزان  راه یافته به مرحله کشور، ۲۱ اثر از  ناحیه یک به عنوان آثار برتر شناخته شد.

او افزود: دانش آموزان ناحیه یک اهواز موفق به کسب ۲ رتبه اول، ۶ رتبه دوم، یک رتبه سوم و ۱۲ رتبه برگزیده در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور شدند.

نیسی گمراوی مهمترین ویژگی جشنواره فرهنگی هنری را استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد دانست و بیان داشت: پوشش دانش آموزان مناطق کم برخودار و مشارکت بالای دانش آموزان سراسر استان در این جشنواره یکی از نکات مثبت برگزاری این جشنواره مجازی بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش؛ خاطرنشان کرد: کسب این رتبه‌های برتر در سطح جشنواره کشوری نشان از تلاش‌های گسترده‌ای مربیان پرورشی و برنامه محوری در این حوزه دارد.

دانش آموزان ناحیه یک اهواز موفق به کسب ۲۱ رتبه برتر کشوری در رشته‌های تکنوازی؛ وبلاگ نویسی؛ داستان نویسی، نماهنگ؛ وبسایت؛ بازی‌های رایانه ای؛ نقد شعر؛ نقد موسیقی؛ عکاسی؛ خوشنویسی نقاشی؛ موزاییک کاری؛ جاجیم بافی؛ کاریکاتور؛ نمایش عروسکی و پادکست شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.