مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز، از برگزاری کارگاه دانش افزایی تولیدمحتوای الکترونیکی خبرداد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه توانمند سازی و دانش افزایی تولید محتوای الکترونیکی ویژه معلمان ابتدایی حضرت قائم ۲ برگزار شد که از آن بازدید کردیم.

او افزود: به روز بودن دانش و مهارت‌های حرفه‌ای معلمان از ضروریات نظام تعلیم و تربیت است بنا براین با توجه به شرایط پیش آمده بدلیل کروناویروس و لزوم برنامه ریزی‌های معلمان جهت آموزش‌های مجازی، برگزاری کارگاه‌های تولید محتوای الکترونیکی در اولویت برنامه‌های معاونت ابتدایی ناحیه قرار گرفت.

معتوکی بیان داشت: تاکنون ۲۷ کارگاه آموزشی از قبیل آشنایی با اختلالات یادگیری دانش آموزان، تولید محتوا‌های الکترونیکی، آزمون سازی از طریق گوشی و... برای مربیان پیش دبستانی و معلمان ابتدایی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: برگزاری کارگاه تولید محتوای الکترونیکی در ابتدایی مدرسه حضرت قائم ۲نشان داد که مدرسه محور نمودن دانش افزایی معلمان با استفاده از توانایی‌های معلمان باتجربه و توانمند بسیار مثمرثمر بوده و میتوان بر اساس موقعیت هر مدرسه، نسبت به تولید محتوا و اجرای کارگاه‌های مرتبط با نیاز‌های دانش آموزان آن مدرسه اقدام کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.