موفقیت دانش آموزان خوزستانی در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری «فردا»

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از موفقیت دانش آموزان در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزی «فردا» خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش‌آموزان خوزستانی موفق به کسب ۷ رتبه نخست، ۱۳ رتبه دوم، ۱۱ رتبه سوم و ۶۷ رتبه برگزیده در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزی «فردا» شدند.
او افزود: جشنواره کشوری فرهنگی هنری «فردا» با مشارکت ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد و در نهایت از بین ۶ هزار اثر راه یافته به مرحله کشوری، ۹۸ اثر از دانش آموزان خوزستانی به عنوان آثار برتر شناخته شد.

مودت با اشاره به کسب رتبه‌های برتر که نشان از تلاش مربیان پرورشی در این حوزه دارد، بیان داشت: دانش‌آموزان خوزستانی موفق به دستیابی ۹۸ رتبه برتر کشوری در رشته‌های تکنوازی، وبلاگ نویسی، داستان نویسی، نماهنگ، وبسایت، بازی‌های رایانه‌ای، نقد شعر، نقد موسیقی، عکاسی، خوشنویسی، نقاشی، موزاییک کاری، جاجیم بافی، کاریکاتور، نمایش عروسکی و پادکست شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش در خصوص مهمترین ویژگی جشنواره فرهنگی هنری، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد دانست و ادامه داد: پوشش دانش آموزان مناطق کم برخودار و مشارکت بالای آن‌ها در این جشنواره یکی از نکات مثبت برگزاری این جشنواره مجازی است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.