رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و استفاده از ظرفیت فرهنگی هنری هنرمندان در بخش‌های مختلف خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود میرزاپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: جشنواره فرهنگی هنری به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، ضمن بهره برداری از پیام هنری هنرمندان در کنترل شیوع ویروس کرونا و ترغیب به ماندن در خانه، از خدمات ارزنده کادر بهداشت و درمان نیز قدردانی می‌شود.

او با اشاره به بخش‌ها و موضوعات جشنواره،افزود: این جشنواره در بخش نمایش‌های کوتاه استندآپ کمدی با موضوع در خانه بمانیم (حداکثر ۴ دقیقه)، خوشنویسی، نقاشی و شعرخوانی با موضوع در خانه بمانیم، دوبله و دابسمش با موضوع در خانه بمانیم (حداکثر ۴ دقیقه)، اجرای صوتی جزء سی قرآن کریم (حداکثر ۴ دقیقه) و خوانش فراز‌هایی از نهج البلاغه به صورت صوتی برگزار می‌شود.

میرزاپور مهلت ارسال آثار را ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد و ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به شماره‌ی همراه ۰۹۱۶۹۵۴۲۳۶۴ در واتساپ با ذکر نام، نام خانوادگی و شماره تماس ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان تصریح کرد: در هر بخش جشنواره از موضوعات مطرح شده (به طور مجزا) به ۳ نفر از هنرمندان و در مجموع به ۲۱ نفر که بر اساس داوری، آثار برتری ارائه کنند جوایز نقدی اهدا می‌گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: بدون شک با ابزار کارساز فرهنگ و هنر می‌توانیم سهم عمده و بسزایی در فرهنگ سازی و تشویق به در خانه ماندن و کمک به کادر زحمتکش بهداشت و درمان در کنترل این بیماری و مهار آن در شهرستان هندیجان داشته باشیم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.