سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله:

روشنگری در جهش تولید اولویت بسیج کارمندان استان مرکزی است

سرهنگ عباسی گفت: ایجاد روشنگری نهضت جهش تولید با تاکید برکارآفرینی از اولویت‌های اصلی بسیج کارمندان استان مرکزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ایجاد روشنگری نهضت جهش تولید با تاکید برکارآفرینی از اولویت‌های اصلی بسیج کارمندان استان مرکزی است.

سرهنگ عباسی از برگزاری رزمایش کمک مومنانه همزمان با گرامیداشت روز کارمند خبرداد و افزود: روز کارمند، از خدمات و زحمات قشری قدردانی می‌شود که با تعهد و وجدان کاری در راه خدمت به هم وطنان خود گام برداشته و تلاش می‌کنند.

او با تشریح برنامه‌های بسیج کارمندان استان مرکزی اضافه کرد: رزمایش کمک مومنانه در جهت امیدآفرینی همزمان با برگزاری میز‌های خدمت جهادی از سوی کارمندان در مساجد محلات، روستا‌ها و به ویژه در مناطق حاشیه شهر‌ها به صورت سراسری در سطح استان انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی از دیگر اقدامات این قشر بسیج را برپایی ایستگاه جمع آوری کمک‌های مومنانه در سطح ادارات استان برشمرد و بیان کرد: جمع آوری کمک‌های کارمندان که برطرف کننده بخشی از مشکلات نیازمندان در سطح جامعه خواهد بود و متمرکز در سطح ادارات انجام می‌شود.

او ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از برنامه‌های هرساله بسیج کارمندان بوده که امسال بصورت ویژه‌تر انجام خواهد شد.

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه باید به کار فرهنگی و فرهنگ سازی توجه ویژه‌ای داشته باشیم تصریح کرد: جریان سازی و معرفی شهدای شاخص کارمند می‌تواند الگوی‌های موفق را برای کارمندان ادارات ترسیم نماید که امسال با معرفی شهید حسین مرتضوی زاده به عنوان شهید شاخص اقدامات خوبی به ثمر خواهد نشست.

او تصریح کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی، کتاب خوانی، اهدای جوایز به نفرات برتر ازدیگر برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان در استان مرکزی خواهد بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.