استاندار مرکزی خبر داد؛

تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ملی و استانی در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: عزم و اراده دولتمردان بر آن است که پروژه‌های نیمه تمام ملی و استانی به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه اقتصاد مقاومتی و در جمع مدیران این استان گفت: عزم و اراده دولتمردان بر آن است که تا پایان دوره دولت دوازدهم پروژه‌های نیمه تمام ملی و استانی به اتمام برسد.

آقازاده افزود: تقویت نظارت بر روند اجرا و کیفیت طرح‌های نیمه‌تمام محور اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است و باید به بهترین شکل ممکن از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اجرا شود.

اوبا بیان اینکه مرحله نخست طرح مومنانه در استان مرکز‌ی به بهترین شکل اجرا شد اضافه کرد: در گام بعدی ۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای کمک به آسیب‌دیدگان و نیازمندان استان هدفگذاری شده و قرار است تا پایان ماه صفر با حفظ کرامت و شان افراد بین اقشار آسیب دیده توزیع شود.

بنابر دستور استاندار، فرمانداران شهرستان مسئولیت بررسی و نظارت بر روند پروژه‌ها را به عهده گرفتند.

یادگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری مرکزی هم از تصویب ۵۸ طرح با اعتبار ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در راستای تحقق جهش تولید در استان مرکزی خبرداد و افزود: از این طرح‌ها ۱۴ طرح در بخش کشاورزی، ۲۳ طرح در بخش صنعت و ۲۱ طرح در بخش خدمات اجتماعی، فرهنگی و گردشگری است.

یادگاری افزود: بیشتر این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود و ۴۰۵ میلیون دلار منابع ارزی دارد که با راه اندازی این طرح‌ها بیش از ۱۰ هزار شغل ایجاد خواهد شد.

او اضافه کرد: طبق قانون برنامه ششم توسعه، مطالعه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی ۵۴۵ روستای استان مرکزی به استان محول شده که تاکنون قرارداد ۳۸۹ روستا منعقد شده و ۱۵۶ روستا در دست اقدام است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.