سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر لزوم کارآفرینی میان دانش آموزان کردستانی

استاندار کردستان بر لزوم ترویج کارآفرینی در میان دانش آموزان و ایجاد هنرستان‌های فنی برای حرفه آموزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دویستمین جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی استان کردستان گفت: خوشبختانه امروز استان از لحاظ درگیری با بیماری کرونا در وضعیت باثباتی قرار دارد، اما برنامه ریزی‌ها در بازگشایی مدارس باید با حساسیت انجام شود تا امنیت خاطر والدین و دانش آموزان تامین شود.

او ادامه داد: با توجه به تعداد کم دانش آموزان در روستا‌ها قاعدتا نباید مشکل خاصی از لحاظ بیماری کرونا وجود داشته باشد، ولی اگر در شهر‌ها سهل انگاری صورت بگیرد بازگشت به شرایط قبل دور از انتظار نخواهد بود.

مرادنیا ازمدیران آموزش و پرورش استان خواست تا در برنامه ریزی‌های آموزشی در سال تحصیلی جدید سناریو‌های مختلفی طراحی و در صورت لزوم به اجرا گذاشته شود.

او اضافە کرد: ضروری است آموزش و پرورش‌نسبت به تامین برخی اقلام بهداشتی نظیر تهیه ماسک و مواد ضد عفونی اقدام کند و در این راستا علاوه بر اعتبار موجود برای این کار یک میلیارد تومان دیگر کمک خواهیم کرد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم ترویج کارآفرینی در میان دانش آموزان و ایجاد هنرستان‌های فنی برای حرفه آموزی و حفظ بازار کار در آینده تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها که امکانات وفضای مناسبی از لحاظ فنی و مهارت آموزی در اختیار دارند لازم است در این حوزه به آموزش و پرورش کمک کند.

مرادنیا اظهار کرد: هر امکانی که در دستگاه‌های مختلف موجود است متعلق به بیت المال است و آموزش و پرورش نیز به همه مردم تعلق دارد ودر این راستا باید آموزش و پرورش مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.