سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم پیداکردن راه حل برای اجرای پروژه ها

استاندار کرمان، در کارگروه رفع موانع تولید از دستگاه‌ها خواست تا متناسب با شرایط، زمان و مکان، راه‌حل‌های عملیاتی برای اجرای سریع پروژه‌ها ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدجواد فدائی ،استاندار کرمان، ۲۰ مرداد ماه در کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان از دستگاه‌ها خواست تا متناسب با شرایط، زمان و مکان، راه‌حل‌های عملیاتی برای اجرای سریع پروژه‌ها ارائه دهند.

او بیان داشت: ما به هیچ عنوان از دستگاه‌ها نمی‌خواهیم که کار غیرقانونی انجام دهند، اما در چهارچوب قوانین و مقررات موجود هم می‌توان با فکر و ایده، راه‌حل‌هایی پیدا کرد که کار سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه را تسریع کند.

 فدائی گفت: معطلی برای استعلام‌ها و صدور مجوزها، کار‌ها را به عقب می‌اندازد و انگیزه سرمایه‌گذاری را نیز می‌گیرد.

استاندار کرمان تصریح کرد: برای توسعه منطقه باید اعتقادات و باورهایمان را تغییر دهیم، اعتقاد پیدا کنیم که توسعه در مناطق سخت جنوبی نیاز به شجاعت و شهامت بیشتری دارد و باید با روش‌های دیگری کار را جلو ببریم، با شیوه‌نامه‌های کنونی، همین وضعیت همچنان باقی خواهد ماند.

 مروجی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان در این جلسه گزارش چهار ماهه کارگروه رفع موانع تولید جنوب را ارائه داد و گفت: از ابتدای امسال ۴۰ جلسه فرعی رفع موانع تولید جنوب با حضور فرمانداران و مدیران برگزار شده است و مباحث مورد بررسی قرار گرفتند.

او ادامه داد: ۹ جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب استان تاکنون برگزار و ۹۲ پرونده در آن‌ها مطرح شده که این جلسات ۱۳۲ مصوبه داشته ، از این تعداد ۱۲۳ مصوبه آن‌ اجرایی شده و ۱۰ مصوبه در دست اجرا است.

مروجی عنوان کرد: بیشترین مصوبات در کارگروه‌های رفع موانع تولید در حوزه بانکی، تامین زمین و مشکلات در حوزه ادارات کل بوده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.