بازگشت تعطیلی؛ در صورت افزایش مبتلایان و جانباختگان کرونا

استاندار کرمان گفت: اگر بازرسی‌های بهداشتی مقابله با کرونا اثربخش نباشد؛ تعطیلی‌ها برمی‌گردد.

بازگشت تعطیلی؛ در صورت افزایش مبتلایان و جانباختگان کرونا در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد جواد فدایی استاندار کرمان در ششمین کارگروه نظارت و بازرسی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با تاکید دوباره بر بازرسی‌های دقیق و جدی گفت: باید از ظرفیت نیرو‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد در بازرسی‌ها استفاده شود.

او افزود: گشت‌های بهداشتی مقابله با ویژه کووید ۱۹ را جهت برای تعطیلی تجمعات جشن و ترحیم راه‌اندازی شده و همه دستگاه‌های مربوط باید در این زمینه همکاری کنند؛ در غیر این صورت توبیخ می‌شوند.

استاندار تاکید کرد: اگر آمار مبتلایان و فوتی کرونا در استان با وجود بازرسی‌ها و نظارت‌ها کم نشود، مجبور می‌شویم به سمت تعطیلی‌های دوباره برویم.

 طباطبائی معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم با بیان اینکه مشاهده اثر گذاری بازرسی‌ها مدتی زمان می‌برد گفت: دو هفته گذشته بازرسی‌ها و نظارت‌ها به شکل مطلوب و موثری در حال اجراست، و مطمئنا هفته آینده باید گزارش بهتری را داشته باشیم.

نویدی مدیرکل بازرسی استانداری هم گفت: در هفته دوم مرداد ۹ هزار و ۴۴۳ مورد بازرسی رعایت ضوابط بهداشتی در استان انجام شده و در این مدت ۲ هزار و ۶۶۴ تذکر شفاهی و ۷۰۹ تذکر کتبی داده شده و ۲۳۱ مورد نیز به تعطیلی و پلمب واحد‌ها منجر شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار