رئیس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد:

شرایط مساعد شهربابک در قهرمان پروری

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: رشد و تقویت استعداد‌های قهرمانی در آسیا و المپیک مستلزم حمایت و سرمایه گذاری است که در شهربابک زمینه تحقق آن وجود دارد.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در حاشیه مراسم تقدیر از تیم تنیس روی میز شهرداری شهربابک که موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر تنیس روی میز کشور شده بود، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: شهرستان شهربابک با وجود اینکه پهناور نیست و جمعیت زیادی ندارد دو سال پیاپی قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز را به خود اختصاص داده و این نشان دهنده این است که گروهی متشکل از اعضای شورای شهر، شهردار، معاونان، باشگاه شهرداری شهربابک، مجتمع مس شهربابک و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حامی این تیم هستند.

او افزود: حمیده ایرانمنش با ترکیبی از بازیکنان ملی و بومی تیم شهرداری شهربابک را در دو سال پیاپی به عنوان قهرمان کشور رسانده که کار بسیار قابل تمجیدی است.

علی قارداشی به تمایل شهربابک برای میزبانی مسابقات مختلف تنیس روی میز کشور اشاره کرد و بیان داشت: این درخواست مسئولان شهرستان برای میزبانی اردوی تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور و یا حتی مسابقات باشگاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد و جای خوشحالی دارد که بتوان این شهرستان را به عنوان مرکز قهرمان پروری در رشته تنیس روی میز کشور در نظر گرفت.

او تصریح کرد: رشد و تقویت استعداد‌هایی برای قهرمانی در آسیا و المپیک مستلزم حمایت و سرمایه گذاری است که در شهربابک زمینه تحقق این امور وجود دارد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر شهربابک قصد میزبانی مسابقات کشوری را دارد باید سالنی بزرگتر با تعداد میز کافی در نظر گرفته شود که طبق گفته مسئولان خوشبختانه چنین سالنی در دست احداث است.

ناصر نعمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک نیز گفت: حضور تیم تنیس روی میز شهرداری شهربابک در مسابقات لیگ برتر باعث معرفی و شناخته شدن این شهرستان در کشور می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه شهربابک جزو شهرستان‌های صنعتی محسوب می‌شود، هر ساله ورزشکارانی از مجتمع مس شهربابک و شرکت‌های اقماری در مسابقات ایمیدرو شرکت می‌کنند و در بخش‌های انفرادی و تیمی مقام‌هایی به دست می‌آورند.

نعمت تصریح کرد: ما در سال‌های ۹۸ و ۹۹ یازده خانه ورزش روستایی را تجهیز کرده ایم که یکی از رشته‌های ورزشی که این مکان‌ها به آن تجهیز شده، تنیس روی میز است.

او بیان داشت: قصد داریم در روستاها، حتی با وجود یک میز تنیس، آموزش صحیح این رشته ورزشی را داشته باشیم که اکنون با شیوع ویروس کرونا، تحقق آن امکان پذیر نیست؛ اما این برنامه در دستور کار ما قرار دارد.

نعمت ابراز امیدواری کرد: در فصل آینده لیگ برتر تنیس روی میز کشور، شهرداری شهربابک هت تریک کند و برای سومین بار متوالی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد.

او از فدراسیون تنیس روی میز، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت تنیس روی میز استان و شهرستان، باشگاه شهرداری، شهردار، شورای شهر، مجتمع مس، ورزش کارکنان مس، مربیان هوادارن و همه کسانی که در این راه کمک و حمایت کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار