سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی خسارات کرونا به گلکاران و معدنکاران محلات

با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی مشکلات قضایی و خسارات کرونا به گلکاران و معدنکاران محلات بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان محلات که با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی و هیئت همراه، تعدادی از مدیران کل استان و فعالان عرصه صنعت گل و گیاه، معدن کاران، فعالان صنعت سنگ و تعدادی از تولیدکنندگان شهرستان محلات به مسائل و مشکلات قضایی و خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا بر این صنایع، بررسی وتصمیماتی در راستای کمک به حل مشکلات این دو بخش اتخاذ و بر هر گونه همکاری جهت رفع مشکلات قضایی این تولیدکنندگان تاکید شد.

 

 

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی و هیئت همراه در سفر به شهرستان محلات
همچنین از چندین واحد فرآوری سنگ و تعداد گلخانه که در ایام شیوع ویروس کرونا دچار خسارت سنگین شده‌اند، بازدید کرده و از نزدیک با تولیدکنندگان گل و گیاه و فعالین عرصه صنعت سنگ گفتگو و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

حجت الاسلام موسوی ضمن حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهر محلات دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات حوزه قضایی در شهرستان محلات بحث و گفتگو کرد.

حجت الاسلام موسوی و هیئت همراه در بدو ورود به شهرستان محلات با حضور در گلزار شهدای این شهر با گلباران قبور مطهر شهدا به مقام شامخ شهیدان والامقام این شهرستان ادای احترام کردند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی همچنین با حضور بر مزار آیت الله مقدسی امام جمعه فقید محلات و نثار فاتحه، یاد این عالم ربانی را گرامی داشتند.

فرماندار و بازدید از دادگستری و زندان شهرستان محلات از دیگر برنامه‌های ریاست دستگاه قضا استان، به شهرستان محلات بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.