سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود ماسک در بازار وجود ندارد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توزیع روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار عدد ماسک سه لایه در داروخانه‌های استان خبر داد و گفت: گرچه همین ماسک‌ها را به سختی تامین می‌کنیم، اما هم‌اکنون هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قباد محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توزیع روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار عدد ماسک سه لایه در داروخانه‌های استان خبر داد و گفت: گرچه همین ماسک‌ها را به سختی تامین می‌کنیم اما هم‌اکنون هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

او  گفت: در استان کرمانشاه دپوی ماسک وجود ندارد و اگر آمار دپوی ۱۸ میلیون ماسک در انبار‌ها درست باشد، مربوط به استان‌های برخوردار مانند تهران است اگر وزارت صمت ماسک‌های دپو شده را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد، با توزیع استانی آن می‌توان دسترسی شهروندان به ماسک سه لایه را راحت‌تر کرد.

او از توزیع روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار عدد ماسک سه لایه در بین داروخانه‌های استان با اولویت داروخانه‌های شبانه‌روزی خبر داد و گفت: ۶۰ تا ۸۰ هزار عدد از این ماسک‌ها تولید استان کرمانشاه و مابقی هم از دیگر استان‌ها تامین می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قیمت مصوب هر عدد ماسک سه لایه در داروخانه‌ها را هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون بیش از ۱۱ میلیون عدد ماسک در داروخانه‌های استان توزیع شده است.

محمدی با بیان اینکه هم اکنون کمبود ماسک در بازار وجود ندارد، در عین حال گفت: البته ما همین ماسک‌های موجود را به سختی تامین می‌کنیم.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.