مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنان به وضعیت قرمز استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ۳۱۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد از هم‌استانی به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و به احتساب این تعداد جمع جان‌باختگان به ۳۹۶ نفر رسید.

او همچنان به وضعیت قرمز کرونا استان کرمانشاه به لحاظ شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ۳۱۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: اکثر مبتلایان ما در استان به دنبال ابتلا به کرونا در تجمعات به‌ویژه در مهمانی‌ها، مراسمات عزا و عروسی و حضور در اتوبوس‌ها و یا بازار و مراکز شلوغ است.

او ادامه داد: در این روز‌های کرونایی تا جایی که امکان دارد از حضور در اجتماعات پرهیز کنیم و با شستن مکرر دست‌ها و همچنین استفاده از ماسک از چرخه انتقال ویروس تا حد ممکن جلوگیری کنیم.

محمدی به والدین توصیه کرد بیشتر مواظب کودکان خود باشند و گفت: خانواده‌ها با این تصور که کرونا در بچه‌ها تاثیر چندانی ندارند، بیماری را برای آن‌ها جدی نمی‌گیرند در حالی که تعداد قابل توجهی از کودکان نیز مبتلا و بستری شده و شدت بیماری نیز در این رده سنی نیز مشاهده شده است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.