فرماندار قصرشیرین گفت : جولان بیماری کرونا و افزایش شمار مبتلایان همچنان نگران کننده است و مردم برای مقابله با این بیماری باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : مردم برای قطع زنجیره انتقال بیماری ویروسی کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند و باید بپذیرند که مدتی را درگیر کرونا هستیم و باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم.

او گفت : با توجه به ارایه هشدار‌های لازم، استفاده از ماسک در بین مردم قصرشیرین و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر شده و برای قطع کامل زنجیره انتقال این بیماری باید همه پایبند به رعایت این اصول باشیم.

فرماندار قصرشیرین با تاکید بر استفاده از ظرفیت متنفذان و بزرگان در رابطه با ارایه تذکرات لازم بین مردم نسبت به جدی گرفتن موازین بهداشتی، افزود: آیین‌های تجمعی عزاداری و عروسی همچنان ممنوع است و این موضوع از طریق بخشداری به دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی روستا نیز اطلاع رسانی شده است.

او گفت: مرز پرویزخان همچنان فعال است و فعالان در مرز اعم از رانندگان، تجار و بازرگانان ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و در ورودی شهرستان نیز کامیون‌های حامل کالا ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

تاتار ادامه داد: بوستان‌های سطح شهر نیز تعطیل است و در اماکن عمومی هیچ گونه خدماتی به مردم ارایه نمی‌شود و از مردم می‌خواهیم از تردد‌های غیر ضرور جدا بپرهیزند.

او گفت: تمام واحد‌های صنفی سطح شهر نیز ملزم به رعایت فاصله اجتماعی، پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند و استفاده از ماسک نیز برای تمامی کارکنان ادارات، بانک‌ها و همچجنین ارباب رجوع اجباری است.

او افزود: مجموعه بهداشت و درمان در قصرشیرین پای کار هستند و تلاش تمامی عوامل ستاد کرونا نیز قابل قدردانی است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.