سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت اجاره مسکن مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: یک میلیارد و ۴۷ میلیون تومان بابت حق اجاره هزار و ۷۹۴ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به افزایش هزینه‌های رهن و اجاره مسکن به ویژه برای اقشار محروم جامعه، گفت: یکی از نگرانی‌های کمیته امداد در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی ایجادشده در جامعه موضوع رهن و اجاره مسکن مددجویان بوده که بار سنگینی بر دوش این خانواده‌ها است که در همین خصوص اقداماتی در زمینهٔ رهن و اجاره مسکن مددجویان صورت گرفته است.

او افزود: با همکاری بنیاد مستضعفان مبلغ یک میلیارد و ۴۷ میلیون تومان بابت حق اجاره هزار و ۷۹۴ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

صادقی در ادامه از پرداخت ۲ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد و بیان داشت: ودیعه مسکن در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه با همکاری بنیاد مستضعفان به ۱۳۵ نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان سقف وام مددجویان برای رهن مسکن در شهر‌های بزرگ را ۲۵ میلیون تومان و در شهر‌های کوچک ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این رقم پاسخگوی میزان افزایش هزینه‌های رهن و اجاره نیست؛ بنابراین از صاحب خانه‌ها تقاضا داریم در این شرایط اقتصادی و تورم افسارگسیخته، یار و یاور هموطنان خود باشند تا به امید خدا از این روز‌های سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.