قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن دریافت کردند.

۴ هزار مددجوی کرمانی کمک هزینه اجاره مسکن دریافت کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب روستایی؛ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان یکی از مشکلات اصلی مددجویان کرمانی را نداشتن مسکن اعلام و به هزینه‌های بالای اجاره مسکن در استان به‌ویژه شهرستان کرمان اشاره کرد و گفت: پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکل مسکن آن‌ها داشته باشد که امیدواریم در سال آینده کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن مددجویان ازنظر کمی و کیفی رشد خوبی داشته باشد.

وی رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد را توانمندسازی آن‌ها در بخش‌های مختلف ازجمله مسکن اعلام و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به۴ هزار و ۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان پرداخت‌شده است.

روستایی یکی دیگر از خدمات کمیته امداد در بخش مسکن را ارائه خدمات تعمیر منازل مسکونی به مددجویان عنوان کرد و افزود: بخشی از هزینه‌های تعمیر منازل مسکونی مددجویان از محل کمک‌های خیرین تأمین می‌شود.

وی به اجرای طرح رضوان توسط این نهاد به‌منظور جذب کمک‌های خیران در تأمین مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با مشارکت در این طرح کمیته امداد را در تأمین مسکن مددجویان و اقشار محروم یاری رسانند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: همچننین با هماهنگی‌ها و اقدامات صورت گرفته با ادارات آب، برق، گاز و شهرداری انشعابات و پروانه ساختمانی به‌صورت رایگان به مددجویان اعطا می‌شود.

 ۱۲ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند که با توافقات انجام‌شده قرار است در سال آینده بیش از پنج هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان صاحب مسکن شوند.
انتهای پیام/ح

دریافت کمک هزینه مسکن توسط مددجویان امداد

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار